Jump to content

Öppna ett forum för Red Dead Redemption!


Weener
 Share

Recommended Posts

Jag tycker absolut iochmed att Rockstar Games snart släpper sin nya stora satsning, att vi ska öppna ett forum för enbart det uppe bland GTA-forumdelarna. Med tanke på att det kommer vara som ett GTA ungefär fast med hästar i vilda västern, så vore det konstigt om vi bara skulle få prata om det i en enda tråd.

Vilka är med mig på detta förslaget? :D

Redigerad av Weener
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nja...

Vi hade ju en "GTA-liknande spel"-sektion under GTA men den var så död att den till slut togs bort. Jag tror inte att den kommer tillbaka, även om RDRed blir ett stort spel.

^ This!

Vi ska nog hålla oss som det är när det gäller spel om man frågar mig, ska vi bli mer utåtriktade så ska vi satsa mer mot "allmänna" saker som finns under allmänt och Loungen... But that is my opinion.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

MEN SKIT NER ER HELA JÄVLA BUNTEN DÅ!!!!!1111 :confused::cry::cry:

Som sagt, om vi jämför med GTA IVs subforum TLAD och TBoGT har de varsina 23 trådar, och fastän jag förespråkar uppdelningen och tycker att subforum i IVs fall är nödvändiga och praktiska, är 23 trådar (om vi ens får så många!) inte tillräckligt för att RDRed skulle få ett eget överforum i GTA-delen. Ju fler klick som krävs för att läsa trådar och subforum, desto färre klick kommer de få.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Att RDR skall ha ett helt eget subforum håller jag inte med om men däremot tycker jag att det var synd att forumet gta-liknande spel försvann. Nu måste vi istället diskutera varje spel gta-liknande spel i en enskild tråd och ställa alla frågor och funderingar där (alternativt skapa flera trådar) om ett enda spel. Även om forumet inte var så aktivt så tycker jag att det var en trevlig del att besöka. Känns som att det vore väldigt bra att ha en sådan del, med tanke på alla titlar, såsom red dead redemption, mafia 2, true crime 3, the getaway 3 etc. eftersom dessa titlar trots allt är rätt så gta-relaterade på något vis.

Redigerad av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...