Crusader Skrivet 25 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2010 Jag kan inte fatta att det inte finns en tråd för den nya HALO-spelet ännu. Jag menar Multiplayer betan börjar 3:e Maj (och alla som har köpt HALO 3: ODST är inbjudna) Iallafall, nu har info om spelets Special Editions släpts. Det kommer släppas 2 Special Editions: Limited Edition • Game disc housed in recovered ONI ”black box” • An exclusive Elite armour set for use in multiplayer modes • Artifact bag containing Dr. Halsey’s personal journal and other classified documents and effects that unravel long held secrets from the “Halo” universe Legendary Edition Samma sim i Limited Edition samt: • Noble Team statue expertly crafted by the artisans at McFarlane Toys. Individually molded, hand-painted and individually numbered, this statue is a must-have for any serious “Halo” fan • UNSC-themed custom packaging • An exclusive multiplayer Spartan armour effect Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 26 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2010 Längtar som fan till betan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 26 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2010 Vet inte om jag förstod det här rätt, men räcket det med att jag äger Halo 3: ODST? För några kompisar sa till mig att det var endast de som förhandsbokat ODST som skulle få en Beta key. Anyway, Spelet verkar riktigt cool med det nya systemet, hoppas bara att det inte laggar lika mycket som Halo3! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 26 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2010 (redigerad) Ser fett fram emot måndag då betan kommer! Woooh kommer bli sick. Ante_freeman: Nej du behöver bara ha ett ODST så kommer du kunna lira betan Redigerad 26 april, 2010 av Jultomten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 26 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2010 För några kompisar sa till mig att det var endast de som förhandsbokat ODST som skulle få en Beta key. Reach betan kommer finnas i menyn på ODST skivan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 26 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2010 Jag kommer döda er allihopa. fyi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 27 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2010 Ska inte lira betan, men när spelet kommer så blir det några dagar i soffan! Har följt spelet ett tag, trailern är ju galet fet. Deras "vi-doc's" är väldigt trevliga att se på. http://www.youtube.com/watch?v=r5kkW2CrUFg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 3 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2010 (redigerad) När när nääääär!? Nvm, igång nu Redigerad 3 maj, 2010 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 3 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2010 Hur många är det som har fixat betan än? Funderar på att dra hem det under natten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 3 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2010 Hur många är det som har fixat betan än? Funderar på att dra hem det under natten! Jag har, varför under natten? Dra hem nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 3 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2010 Jag har, varför under natten? Dra hem nu Du hade rätt, kunde inte hålla mig.. Ligger på 60% nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 3 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2010 Du hade rätt, kunde inte hålla mig.. Ligger på 60% nu! Spelet är verkligen kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 4 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2010 Guard är overpowered, fuck guard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 4 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2010 Fyfan vad det sög, allvarligt det var pure garbage.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 4 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2010 Fyfan vad det sög, allvarligt det var pure garbage.. Förklara varför. Jag avskyr Halo, men jag gillade det här. Mest pga. att det blir lite skillnad på systemet med klasserna. OCH EN JÄVLA SPRINT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 5 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2010 Förklara varför. Jag avskyr Halo, men jag gillade det här. Mest pga. att det blir lite skillnad på systemet med klasserna. OCH EN JÄVLA SPRINT. Vet inte riktigt varför egentligen men det kändes mer som typ ett Battlefield spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 5 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2010 Vet inte riktigt varför egentligen men det kändes mer som typ ett Battlefield spel Om du inte kan motivera dig rätt, då kanske du inte ska använda så "hårda" ord. Endast det eller så var ju hela erfarenheten så dålig så det fanns verkligen inte några andra ord. lol. Mitt största klagomål är hitboxarna. De är på tok för stora, man sätter ju headshot om man tittar på en snubbe i princip. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts