Jump to content

HALO: REACH


Crusader
 Share

Recommended Posts

Jag kan inte fatta att det inte finns en tråd för den nya HALO-spelet ännu. :whistling: Jag menar Multiplayer betan börjar 3:e Maj (och alla som har köpt HALO 3: ODST är inbjudna)

Iallafall, nu har info om spelets Special Editions släpts. Det kommer släppas 2 Special Editions:

Limited Edition

• Game disc housed in recovered ONI ”black box”

• An exclusive Elite armour set for use in multiplayer modes

• Artifact bag containing Dr. Halsey’s personal journal and other classified documents and effects that unravel long held secrets from the “Halo” universe

Legendary Edition

Samma sim i Limited Edition samt:

• Noble Team statue expertly crafted by the artisans at McFarlane Toys. Individually molded, hand-painted and individually numbered, this statue is a must-have for any serious “Halo” fan

• UNSC-themed custom packaging

• An exclusive multiplayer Spartan armour effect

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte riktigt varför egentligen men det kändes mer som typ ett Battlefield spel

Om du inte kan motivera dig rätt, då kanske du inte ska använda så "hårda" ord. Endast det eller så var ju hela erfarenheten så dålig så det fanns verkligen inte några andra ord. lol.

Mitt största klagomål är hitboxarna. De är på tok för stora, man sätter ju headshot om man tittar på en snubbe i princip.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...