Jump to content

De nya vapnen.


DizzY
 Share

Recommended Posts

Tja, har nyss börjat typ på denna del av expansionen på ps3an! sjukt coolt hittills!

iaf, mitt fråga på detta är då var får man tag på dessa vapnen som finns?

t.ex rätt fort får man ju händerna på en "Assult SMG" och denna rådiggar jag, men är rädd att ammo ska ta slut o jag blir av med den, så jag undrar om de finns ngn liggande i LC eller om man tillslut få ngn kontakt man kan köpa alla dessa nya vapnen ifrån? :)

sen även så detta vapnet jag fick nyss "Explosive Shotgun" står det i infon att den har "explosive shells?

e jag trög eller innebär inte de att skotten borde kunna sprängas eller ngt med? :P

tacksam för svar!

för övrigt så har ja spelat lite mer än en timme totalt på denna del av expansionen, o första 5 minuterna va roligare än hela TLAD för min del. men det va bra ändå!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Älskar verkligen alla nya vapen (utom möjligen pistolen, som är något tråkig). P90, shotgun med explosiv ammunition,

UZI i guld

, lätt maskingevär (MG någonting möjligen?) och att de återinfört fallskärmen är ju hur nice som helst. Fallskärm känns numera nästan som ett måste i ett GTA-spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Älskar verkligen alla nya vapen (utom möjligen pistolen, som är något tråkig). P90, shotgun med explosiv ammunition,

UZI i guld

, lätt maskingevär (MG någonting möjligen?) och att de återinfört fallskärmen är ju hur nice som helst. Fallskärm känns numera nästan som ett måste i ett GTA-spel.

Tycker fallskärmen känns tråkig efter att ha spelet Just Cause 2. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 6 months later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...