Jump to content

Skribenter sökes till ny GTAsida!


curry
 Share

Recommended Posts

Hej kära GTAsajtare!

Är du intresserad av spel? Spel som rör GTA och andra GTAliknande spel (såsom APB, Crackdown 2 osv)? Är du intresserad av att vara med och utveckla en ny svensk spelsida?

Vi söker skribenter till vår nya sida http://www.hijackgames.com !

Lite kort information om Hijackgames

Hijackgames är svensk spelsida om informerar om den senaste informationen och de senaste nyheterna om kapningsspel (GTA-liknande spel) på svenska. Vi kommer publicera de senaste nyheterna som rör spel såsom Mafia 2, All Points Bulletin, Red Dead Redemption och GTA. Vi eftersträvar en lekfull och rolig hemsida om kapningsspel. Hemsidan drivs av mig och 2 andra. Allt arbete har vi utfört på vår egen fritid, allt på sidan är inte klart men den är aktiv!

Har inte så särskilt höga krav på skribenten:

- Behärskar svenska i skrift

- Har ett intresse för Red Dead Redemption, APB, Mafia 2, GTA spelen och Crack Down 2

- Minst 17 år gammal

- Har mycket fritid (inte ett krav ;D)

Skicka din ansökan till hijackgames@gmail.com och berätta om dig själv, vad du spelar just nu och om du har några erfarenheter av att vara skribent (inte ett krav)!

Med Vänliga Hälsningar

Hijackgames team!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lycka till med sidan! :D

Tack så mycket :D

Jag hade anmält mig om det inte vore som så att det bara är GTA-spelen jag har en susning om. Tänkte att det kan vara bra att extraknäcka något journalistiskt på fritiden för att utöka mitt CV.

Du är ändå välkommen :(

De finns möjlighet att skapa artiklar på vår sida, te x om du har något trick, guide eller cheat till nåt av spelen vi har lagt in så kan du skapa en artikel så lägger vi upp dem på hemsidan. Väldigt fiffigt, så alla kan vara delaktiga! För att kunna skapa artiklar så är de bara att regga sig. Välkummeeeen!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

...Med Vänliga Hälsningar

Hijackgames team!

Om du tänker nu..

Alla skribenter måste alltså vara över 17, hur många personer över 17 år spelar dagens spel dagligen?

Det är väl ett dussin men hur många orkar vara så aktiva på den communityn?

Du bör ändra ålder till 15-16, det är den åldern dagens ungdomar spelar spel.

Över till sidan!

Hur många unika besökare har ni?

Hur många moderatorer har ni än så länge?

Over and out!

Logiken.

EDIT: Ni måste även ändra på erat loginsystem, man kan regga sig som symbolen ' utan några problem.

Redigerad av Logiken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du tänker nu..

Alla skribenter måste alltså vara över 17, hur många personer över 17 år spelar dagens spel dagligen?

Det är väl ett dussin men hur många orkar vara så aktiva på den communityn?

Du bör ändra ålder till 15-16, det är den åldern dagens ungdomar spelar spel.

Över till sidan!

Hur många unika besökare har ni?

Hur många moderatorer har ni än så länge?

Over and out!

Logiken.

EDIT: Ni måste även ändra på erat loginsystem, man kan regga sig som symbolen ' utan några problem.

Jadu Logiken, vart ligger din logik i åldern på gamers? Jag känner övervägande 18+:are som spelar än folk under 18. Sen hör det till mognadskurvan, en 15-åring har i regel inte samma skrivkunskaper eller överlag vett och etiketten för att sköta jobbet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du tänker nu..

Alla skribenter måste alltså vara över 17, hur många personer över 17 år spelar dagens spel dagligen?

Det är väl ett dussin men hur många orkar vara så aktiva på den communityn?

Du bör ändra ålder till 15-16, det är den åldern dagens ungdomar spelar spel.

Över till sidan!

Hur många unika besökare har ni?

Hur många moderatorer har ni än så länge?

Over and out!

Logiken.

EDIT: Ni måste även ändra på erat loginsystem, man kan regga sig som symbolen ' utan några problem.

Svar på dina frågor!

Angående åldern tycker vi att minst 17 år passar till de ansvar vi ger. Men detta innebär inte att vi inte vill ha några 15-16 åringar till community, vi vill gärna uppmuntra ALLIHOPA i alla åldrar att delta. Det finns som sagt möjlighet att skriva artiklar utan ens behöva vara en moderator/skribent och hjälpa/delta i utvecklingen av Hijackgames.

Vi har inte många unika besökare än, men det ökar på för varje dag som går. Vi har för närvarande bara 2 moderatorer.

Tack för tipset, ska genast meddela vår kodare angående login systemet!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Hej allihopa!

Det är jag som är kodaren för Hijackgames och först och främst så måste jag tacka dig, Logiken att du la märke till buggen vid registrering, märkte med detta att alla HTML nummer kan användas... Så jag kommer endast att tillåta [0-9a-zA-Z_-] för användarnamn framöver, dock kommer jag att sänka minimum längden från fyra till tre tecken. Jag kommer även att ta bort den användaren du skapade, men detta hoppas jag att du har överseende med. :mf_doof:

Angående unika besökare så ligger siffran på strax över 400 just nu.

Säg gärna till om det är något annat besynnerligt du hittar >_<

Annars, när vi väl har fått ihop en relativt redig användarbas, så kommer vi dra igång Hijacker som är ett textbaserat spel för att få användarna lite mer interagerade. Mer information om det kan ni finna här: http://www.hijackgames.com/?sida=hijacker.

Det är några småsaker jag kommer att fixa med sidan, detaljer som ni kanske inte skulle lägga märke till, men som gör saker lite skönare i hur det sköts :o Men är det något ni saknar på sidan eller vill ändra på så säg gärna till!

Med vänliga hälsningar från Australien,

Peter

Redigerad av Tiger|
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...