Logiken Skrivet 10 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2010 (redigerad) Hejsan allihopa! Som topic lyder är det så att jag är ny på detta underbara forum. Så jag skulle vilja ha lite saker förklarade. Hur ändrar man statusen? Alltså där man kan infoga en bild och text, alldeles nedan för inlägget. Hur ändrar man sin visningsbild? Tack för svar! Redigerad 10 mars, 2010 av Logiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2010 Hej och välkommen. "Statusen" kallas signatur, den kan du nå om du klickar på My controls > Edit signature. "Visningsbild" kallas avatar, den når du på My controls > Edit avatar settings. Hoppas det hjälper, och hoppas att du inte är en bot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 10 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2010 Hej och välkommen. "Statusen" kallas signatur, den kan du nå om du klickar på My controls > Edit signature. "Visningsbild" kallas avatar, den når du på My controls > Edit avatar settings. Hoppas det hjälper, och hoppas att du inte är en bot. Tack så mycket, jag är absolut inte en bot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2010 Härligt att höra. Det är inte ofta man ser den här typen av trådar (vet inte riktigt hurpass tillåtet det här är heller, du kanske skulle ha lagt tråden i Loungen istället) så jag var bara tvungen att fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 10 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2010 Härligt att höra. Det är inte ofta man ser den här typen av trådar (vet inte riktigt hurpass tillåtet det här är heller, du kanske skulle ha lagt tråden i Loungen istället) så jag var bara tvungen att fråga. Oj, jag ber om ursäkt. Jag hade inte en aning vilken forumsdel jag skulle lägga detta i, men det lär jag säkert mig genom tiden jag "hänger" här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2010 Hjärtligt välkommen till GTAsajten! Här på forumet har vi många stammisar som brukar kallas för "forumiter", och jag känner på mig att du kommer bli en av dem inom en snar framtid Så välkommen hit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2010 Välkommen ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 10 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2010 (redigerad) Här har du en gammal tråd att presentera dig i! Redigerad 10 mars, 2010 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 10 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2010 Välkommen hit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2010 Jag tycker att du hade en trevligare avatar tidigare, men om du trivs med den så ska du inte byta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 10 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2010 Jag tycker att du hade en trevligare avatar tidigare, men om du trivs med den så ska du inte byta! Jag testar bara runt på olika avatarer. Vilken syftar du på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2010 Antennen! Den längst ner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 10 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2010 Antennen! Den längst ner! Jag tycker den är rätt fräck, blir nog den som avatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 10 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2010 För min del får man gärna posta såna här trådar. Välkommen förresten! Hoppas du kommer trivas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 10 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2010 Välkommen Hoppas du stannar ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2010 Hej och välkommen i gänget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2010 Får man fråga hur du kom på ditt användarnamn? Jag diggar det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2010 Han tänkte nog logiskt hö hö hö hö ....... Nej men, välkommen till gänget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 10 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2010 Välkommen hit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 10 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2010 Får man fråga hur du kom på ditt användarnamn? Jag diggar det! Well.. Det var väl för länge sedan hos min NO lärare. Vi skulle ha någon uppgift genom att sätta oss och berätta om vad som påverkar koldioxiden. Sen efter en stund så ropade min polare. Jag förstår faktiskt inte logiken i detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts