Jump to content

Dreamhack Summer 2010


GiZmo
 Share

Recommended Posts

19:e juni öppnar dörrarna till DreamHack Summer 2010. Värdekoderna går att beställa redan nu, således finns det ingen anledning till att vänta med den officiella tråden!

Det var lite snack om att Dreamhack skulle vara i Göteborg i år, men dom lyckades klämma sig in i Jönköping i alla fall! Wooh!

Vi kommer till DHS10:

VenoM

Troxie

saffecool

GiZmo

IceCandy

(Bold = Värdekod beställd)

------------------------------

Jag har inte bokat än, men det är pga pengabrist, bokar senare då jag är 90% säker att jag drar till DH nu igen ^^. Hoppas bara att min dator överlever hela eventet denna gången..

Vilka ska dra dit i år?

(yes, jag snodde layouten från Siana's DHS09 tråd :unsure:)

Redigerad av GiZmo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 73
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 2 weeks later...

http://www.dreamhack.se//news/1352-kop-mat...nger-redan-idag

Funderar på att köra 3-dagars kupong, nån som gjort det innan? Måste man äta lunchen just under lunchen, kan man inte spara det till kvällen? Och när serveras frukosten?

Tycker de är lite dumt med de frukosttider som var på vanliga stället, de flesta går ju och lägger sig sent och vaknar sent också, efter att frukosten typ är slut, lame!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

http://www.dreamhack.se//news/1352-kop-mat...nger-redan-idag

Funderar på att köra 3-dagars kupong, nån som gjort det innan? Måste man äta lunchen just under lunchen, kan man inte spara det till kvällen? Och när serveras frukosten?

Tycker de är lite dumt med de frukosttider som var på vanliga stället, de flesta går ju och lägger sig sent och vaknar sent också, efter att frukosten typ är slut, lame!

Tror du måste äta den under lunchen, vilket är helt värdelöst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skickade ett mail till dom och frågade,

Tack för ditt mail. Du kommer att kunna äta "lunchen" när som helst under dagen. Öppettiderna är inte spikade än men vi kommer antagligen ha öppet mellan 8 på morgonen till 12 på kvällen.

Mvh

Carl Dafgård

Så lunchen kan ätas närsom, skitbra^^ Inget svar på frågan om när frukosten är, antar att man får vänta och fråga igen senare

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...