Jump to content

Papperskorgen


emo
 Share

Recommended Posts

Håll vänlig ton för att förbättra folkgemenskapen... Jag förlåter dig dock eftersom du är kvinna.

Ja som Pixi påpekade kan du ju googla upp det eller så skriver en vänlig forumit svaret direkt. Kontrollpanelen > Anpassning > Byt ikoner på skrivbordet

Tillägg: Joe Dirt är uppskriven på min dödslista när jag återerövrat Sverige till ett nazistiskt paradis.

P.S. Ironi fungerar inte på internet. Det hade jag glömt!

Redigerad av dibel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack... typ.

Håll vänlig ton för att förbättra folkgemenskapen... Jag förlåter dig dock eftersom du är kvinna.

Ja som Pixi påpekade kan du ju googla upp det eller så skriver en vänlig forumit svaret direkt. Kontrollpanelen > Anpassning > Byt ikoner på skrivbordet

Tillägg: Joe Dirt är uppskriven på min dödslista när jag återerövrat Sverige till ett nazistiskt paradis.

P.S. Ironi fungerar inte på internet. Det hade jag glömt!

Tack. fo'real.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

D&T-forumet sprudlar ju inte direkt av aktivitet så "meningslösa" trådar som denna skadar inte enligt mig.

Och Pixi, du förstod att jag var oseriös va? ;> (nu vet jag visserligen inte om du är man eller mus men det står female i profilen i alla fall)

Haaaan är maaan som äääälskar muuus. haaaahaaahaaahaaa. :P:D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...