Jump to content

Mellandagsrea på Steam!


Jacker
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 60
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ändå, vilka seriösa rabatter man kunde få. På många spel!

NY SIDA, SUCK IT UP MARINE!

Sant.

Jag ska nog införskaffa Unreal Pack och GTA IV... kanske Torchlight också.

Funderar fortfarande på CS:S men jag hatar att alla är super-elite-pro på det spelet... :D

---

För att spela online (eller överhuvudtaget) på GTA IV köpt från Steam, behöver man fortfarande sånt där Windows-skit?

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sant.

Jag ska nog införskaffa Unreal Pack och GTA IV... kanske Torchlight också.

Funderar fortfarande på CS:S men jag hatar att alla är super-elite-pro på det spelet... :D

---

För att spela online (eller överhuvudtaget) på GTA IV köpt från Steam, behöver man fortfarande sånt där Windows-skit?

Jepp, exakt samma saker som med retail. RSSGC (starta?) och Windows Live (konto och online), skillnaden är att Steam updaterar och laddar ner allt åt dig. Samt att du kan ladda ner det var som helst.

ang CSS, det finns ju servrar för allt deathmatch, surf, RPG, hinderbana osv osv. Du behvöer inte var 100% elit för att kunna spela

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Civilization IV - The Complete Edition lockar verkligen.

Är det värt det? :D

Vad jag har förstått så är spelet typ som Empire Total War, förutom striderna. Alltså bara mapview:n..?

Sjukt värt det, ett av (förra) decenniets bästa spel! Ja, det är ungefär som mapläget i Total War fast mycket mer engagerande och med större möjligheter. Sen spelar du inte i Europa utan på randomgenererade banor, eller ja det finns ju förgenererade banor om man nu tvunget vill spela i europa. Jag har aldrig förstått hypen över Total War men Civilization IV är spelglädje när det är som allra bäst! Otroligt beroendeframkallande!

Edit: Ja och sen bygger man ju upp sitt rike från grunden. I Total War spelar man ju inom en mycket mer begränsad tidsram och med färdiga riken.

Redigerad av DrStupid
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sjukt värt det, ett av (förra) decenniets bästa spel! Ja, det är ungefär som mapläget i Total War fast mycket mer engagerande och med större möjligheter. Sen spelar du inte i Europa utan på randomgenererade banor, eller ja det finns ju förgenererade banor om man nu tvunget vill spela i europa. Jag har aldrig förstått hypen över Total War men Civilization IV är spelglädje när det är som allra bäst! Otroligt beroendeframkallande!

Edit: Ja och sen bygger man ju upp sitt rike från grunden. I Total War spelar man ju inom en mycket mer begränsad tidsram och med färdiga riken.

Låter riktigt intressant!

Så det är ingen Campaign-map som i TW?

Fast jag köper nog spelet i butik. Kostar tydligen bara 99kr plus att jag såg på Steams RSS att de readan kört rea på Civ IV (€13,49). :D

Iofs är det jobbigt att det inte är via Steam, men sånt får man ta.

-

Kan man modda GTA IV från Steam?

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag får fundera en extra gång om GTA IV. Jag har läst att många har problem med det spelet från Steam och att det är riktigt krångligt att kunna spela online med alla olika saker man måste registrera. Sen finns det SecuRom på den också, men jag förstår inte riktigt varför alla är så upprörda över SecuRom :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...