Jump to content

Other Information GTAsajtens obligatoriska språktest


ZcruweN
 Share

Recommended Posts

Gick in på min profil idag för första gången på länge, huxx fluxx fick jag för mig att kolla att allt stämde med åldern och så.

Då hittade jag det här under Interests

"Other Information

GTAsajtens obligatoriska språktest: No Information"

Min fråga nu är. Vad är det här? Ingen annan verkar ha det här på sin profil, eller är det så att det är gömt för andra och det är bara en själv som kan se det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gick in på min profil idag för första gången på länge, huxx fluxx fick jag för mig att kolla att allt stämde med åldern och så.

Då hittade jag det här under Interests

"Other Information

GTAsajtens obligatoriska språktest: No Information"

Min fråga nu är. Vad är det här? Ingen annan verkar ha det här på sin profil, eller är det så att det är gömt för andra och det är bara en själv som kan se det?

Jag har samma sak som dig, kan dock inte svara på frågan om vad det är, men du är inte ensam om det!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

FFXI Gil Making by The Auction Houses

FFXI Gil is the main currency in the world of Vana’diel. Adventurers need Final Fantasy XI money to update weapons and Armor, to purchase items, cover the cost of transportation, and other normal expenses. There are two ways to sell your goods to other players: The Auction Houses, a staple of the economy in Vana’diel, and the Bazaar system.

More information on my blog.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...