Jump to content

Ett par vänner att spela med


Cheeesybean
 Share

Recommended Posts

Hej.

Jag söker efter ett par kamrater att spela gta IV online med, och ranka upp tillsammmans.

Vi kommer att spela mycket co-op mission för att snabbt få ihop pengar. Du behöver inte vara otroligt bra eller ha hög rank. Bara du nu klarar dig så är det okei.

jag kommer att tala finlandssvenska men jag tror att alla nog endå förstår vad jag säger.

Min ps3 online nick är Cheeesybean, adda mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej.

Jag söker efter ett par kamrater att spela gta IV online med, och ranka upp tillsammmans.

Vi kommer att spela mycket co-op mission för att snabbt få ihop pengar. Du behöver inte vara otroligt bra eller ha hög rank. Bara du nu klarar dig så är det okei.

jag kommer att tala finlandssvenska men jag tror att alla nog endå förstår vad jag säger.

Min ps3 online nick är Cheeesybean, adda mig.

:)

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men du Cheesy, jag märkte att du inte har en enda GTA-trofé men du vill köra coop bara för att levla pengar? Du vet väl om att Wanted-guldtrofén är den som folk har absolut svårast med, som allra oftast är den sista som är kvar innan Platinum?

Lira för att få Auf Wiedersehen eller Fly the Coop istället, för om du har Wanted som mål kommer du bli ordentligt besviken eftersom det tar flera hundra speltimmar online.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men du Cheesy, jag märkte att du inte har en enda GTA-trofé men du vill köra coop bara för att levla pengar? Du vet väl om att Wanted-guldtrofén är den som folk har absolut svårast med, som allra oftast är den sista som är kvar innan Platinum?

Lira för att få Auf Wiedersehen eller Fly the Coop istället, för om du har Wanted som mål kommer du bli ordentligt besviken eftersom det tar flera hundra speltimmar online.

Han har ju inte ens nämnt troféer... :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, jag har inga trophéer ennu. eftersom inte spelet vill ge andra än multiplayer trophéer förrän jag börjar ett nytt spel, vilket jag nu skall göra.

O jo, du gissade rätt, jag tänkte nångång i framtiden få rank 10, men jag vet att det krävs mycket speltid till det. Jag har gjort liknande förr i andra spel, o lika bra börja tidigt när den endå tar tid. Men det är inte pointen, utan att ha kul medan man gör det.

Men alltså vi kommer att göra mycket annat också, i alltid kommer vi ju att diskutera vad vi gör till näst osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, jag har inga trophéer ennu. eftersom inte spelet vill ge andra än multiplayer trophéer förrän jag börjar ett nytt spel, vilket jag nu skall göra.

O jo, du gissade rätt, jag tänkte nångång i framtiden få rank 10, men jag vet att det krävs mycket speltid till det. Jag har gjort liknande förr i andra spel, o lika bra börja tidigt när den endå tar tid. Men det är inte pointen, utan att ha kul medan man gör det.

Men alltså vi kommer att göra mycket annat också, i alltid kommer vi ju att diskutera vad vi gör till näst osv.

Jag diggar dig! I framtiden kommer du säkert bli en mini-Umberto!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hey, jag har aldrig räknat med att han ska plåga sig till platinum och behöver några snubbar som hjälper till på vägen - det är ju hur kul som helst med GTA IV online, speciellt med svenskar och det är ju det självklara syftet med att han frågar :mf_doof: Tyvärr har jag inte lirat IV med nån svensk sen emos PS3 dog för 10 månader sen så det här är ju självklart en bra nyhet >_<

Kommer kanske lira ikväll, åtminstone sitter jag vid PS3an tills jag somnar ikväll :) Första lediga fredagen sen nån månad tillbaka.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hey, jag har aldrig räknat med att han ska plåga sig till platinum och behöver några snubbar som hjälper till på vägen - det är ju hur kul som helst med GTA IV online, speciellt med svenskar och det är ju det självklara syftet med att han frågar :mf_doof: Tyvärr har jag inte lirat IV med nån svensk sen emos PS3 dog för 10 månader sen så det här är ju självklart en bra nyhet >_<

Kommer kanske lira ikväll, åtminstone sitter jag vid PS3an tills jag somnar ikväll :D Första lediga fredagen sen nån månad tillbaka.

GTA IV Multiplayer är rätt boring, i längden alltså. Rankat alltså. Det finns några roliga lägen, men ingenting jag kan sitta med hur länge som helst. Co-Op-uppdragen är skoj ett par gånger, Cops & Crooks är roligt men nästan inga kör det. Race och GTA Race funkar men det är inte så att jag sitter med det i flera timmar. Och slutligen Deathmatch / Team Deathmatch, det är bara kul ibland och korta stunder om man är med kompisar. Imo.

Free Mode is the way to go. Kan sitta flera timmar med det om jag är med några polare. :) Men då rankar man ju inte upp så det är det som är haken.

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lika mycket som ni kommer att ha roligt med mitt sätt att bryta svenska kommer jag att ha roligt om ert. :rolleyes:

Asch, finlandssvenska är inte en "brytning", det är en språkvariant - ungefär som brittisk engelska.

Min morsa bryter på finlandssvenska hela tiden. Jag funderar rent av på att köpa en kaffekopp och gravera in "Mitt mugg" just cuz'. :P

"Mitt mugg" är möjligtvis något dialektalt uttryck men definitivt inte vanlig finlandssvenska!

Jag diggar dig! I framtiden kommer du säkert bli en mini-Umberto!

:)

---

Första inlägget i GTAIV multiplayer! \o/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag lirade just några matcher med herr Cheeesybean och det var knappast svårt att förstå finlandssvenska :)

Vi lirade matcherna för Fly The Co-op med en viss... var det Linkku94 han hette? Anyway, det var kul att köra online med nån svensk igen, det har varit alldeles för mycket britter som har micken på medan deras flickvänner står och tjafsar bredvid :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Hejjsvejjs!

Jag har nu under jullovet spelat ganska mycket och rankat upp till rank 8, och efter det har jag "lirat" (;D) en massa free mode. Jag märkte att bra spel av Hangman's NOOSE finns det alltid, och med svensktalande spelvänner är det roligare att taktikera och spela t.ex mafiya work eller free mode.

Så alltså kan ni alla adda mig om ni bara vill spela och ha det roligt, i vilken som helst för speltyp, inte nödvändigtvis ranka tillsammans. :D

Ja och jag och Linkku94 fick Fly the co-op här en tid sen. Tach till Henkibojj för hjälpen :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...