Jump to content

GTASajten Song Contest '09 Christmas Edition


VickeX
 Share

Recommended Posts

Justjafan, hade glömt detta.

Spelar nog in imorgon!

Ädit: Skickat in!

Ok. Ska jag spela in någonting nu ( har själv också glömt ) och så starta tråden, eller vill ni andra ha någon dag till på er att fixa en låt? Vi skulle också kunna ha det öppet tills 23 December och sedan stänga pollen näst sista December eller nyårsafton.

Hur vill ni ha det? Tänker ni fixa någonting?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok. Ska jag spela in någonting nu ( har själv också glömt ) och så starta tråden, eller vill ni andra ha någon dag till på er att fixa en låt? Vi skulle också kunna ha det öppet tills 23 December och sedan stänga pollen näst sista December eller nyårsafton.

Hur vill ni ha det? Tänker ni fixa någonting?

Kör på tills den 23. Jullovet börjar så smått för de flesta nu, och då finns det tid till övers.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GTAsajten Song Contest - Alltid försenat! - Aldrig i tid!

Internets bästa musiktävling! :D

Inte riktigt alltid men det händer ofta att folk totalt glömmer bort skiten eller bara struntar i den. Anmäler ni er kan ni väl iaf avanmäla er om ni inte kan. :D

Ska spela in en låt ikväll bara för att ge till er som julklapp. Igår var jag skitstressad och hade inte tid. Hade ju i princip ingen betydelse endå då den extra tiden jag gav folk inte resulterade i fler bidrag.

Det får bli tre st. låtar i år om inte fler hinner knåpa ihop någonting till kl 22:00 eller liknande ikväll. :)

God jul!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har påbörjat en låt nu. Eller ja. Valt, och liknande. Tänkte spela in men det går inte då jag inte hittar några hörlurar. Orkar inte leta mer idag. Spelar in imorgon och hoppas att Gizmo är vid datorn så att han kan fixa en fin sida åt oss, och sedan lägger jag upp pollen imorgon :D

Edit: Äh bullshit. Tre känns som om det blir för lite och så är jag bara så trött på att folk glömmer och eller skiter i att göra låtar när dom anmält sig. I QUIT!

Finns inget intresse ändå. Bara jobbigt att hålla i någonting då det känns som om jag får skit för att tävlingen blir för sen för att folk inte lämnar in i tid. I QUIT och den här tävlingen i år blir inte av.

Hoppas ni överlever, RavenE och Martin. :D Förlåt, men, det får bli såhär.

Ni kan ju lägga upp låtarna här, om ni vill. :D Eller kanske fixa en poll själva om ni vill. Fråga Gizmo om han kan lägga in låtarna i en mediaplayer så folket kan streama om dom vill. Jag orkar bara inte iaf. Kommer nog inte hosta några fler Song Contests heller. It sucks. :) God Jul!

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...