Jump to content

Historik om GTASajten


Misterwhoopee
 Share

Recommended Posts

Länge sedan man startade en topic! :(

Nå, jag skulle faktiskt vilja ha en liten "Historik-flik"/"Om oss" någonstanns runt det nya forumet. Där skulle bakgrunden till forumet hur det startades och lite allmänt om gamla GTASajten kunna stå. Kanske lite gamla skärmdumpar eller liknande också skulle passa.

Bra eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Länge sedan man startade en topic! :(

Nå, jag skulle faktiskt vilja ha en liten "Historik-flik"/"Om oss" någonstanns runt det nya forumet. Där skulle bakgrunden till forumet hur det startades och lite allmänt om gamla GTASajten kunna stå. Kanske lite gamla skärmdumpar eller liknande också skulle passa.

Bra eller?

Det tycker jag låter som en väldigt bra idé! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, alltså jag tänkte kanske inte att just den här delen skulle vara så personlig, utan mer viktiga milstolpar i GTASajtens historia, all info som finns nu är forumits regler. En överblick liksom, hursomhaver, får se om Hultenius reagerar på det här. Som sagt vore en mer personlig berättelse något för en viss person som jag hoppas inte har lagt pennan för högt upp på hyllan. :innocent:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...