Jump to content

Uppfinningar och Idéer!


Mark
 Share

Recommended Posts

Okej grabbar, igår kväll när jag inte kunde somna låg jag och funderade.

Jag är säkert inte den enda som brukar blanda Cola och Fanta (Sprite kan man ju ta också som en tredje ingrediens) när jag är ute och äter. Det blir ju mycket godare än att bara ta Cola eller bara ta Fanta! Då fick jag en snilleblixt! Varför har man ännu inte lanserat en läsk som har dessa två blandningar?

Jag menar, den skulle säkert göra succé! Fast i och för sig kanske det skulle ta bort charmen av att blanda läsk på matställen. Anyways! Jag tycker att det är en superidé! Om jag vore ett stort läskföretag skulle jag marknadsföra den här idén på stört! Drycken kan heta..Orange Cola! Eller varför inte Coca-Fanta! Colafanta!

-

Har ni några superidéer som ligger där och trycker?

Eller ni kanske rent utav har en superuppfinning som ligger under sängen och trycker?

Tveka inte! Jag VET att ni har uppfinnartalang!

Obligatorisk bild på Oppfinnar-Jocke

pettersmart_1138650_0.gif

Nu hoppas jag verkligen att det här blev rätt forum också.

Redigerad av Mark
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vem sitter å slaffsar med 2 olika läsksorter när man äter ute?

Jag gör inte det när jag är ute utan mer när man har båda drickorna hemma, då kan det vara nice att blanda. :(

EDIT:Stavfel :(

EDIT2: Eller så som RavenE säger, t.ex på Burger King här hemma så får man göra så. :P

Redigerad av Flaskan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...