Jump to content

Dead Rising 2


Renard
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 40
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ska förhandsboka imorgon från Spelbutiken (sent, jag vet). Finns det någon chans att jag hinner få det tills på fredag?

Beror på hur tidigt du bokar. Gör du det tidigt på morgonen så har du nog en bra chans.

Edit: Jag fick ett mail att de hade skickat spelet. Tyvärr stod där även:

Vi skickar våra leveranser på måndagar, onsdagar och fredagar...

Spelbutiken har verkligen blivit riktigt dåliga sedan de blev Danska. :(

Redigerad av Crusader
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur bra funkar egentligen co-op?

Körde med en kompis ett tag sen, det är skitkul och funkar rätt bra.

Ibland kan det lagga något smått nån gång och lite sånt där men det positiva väger ut det negativa.

Du har ingen aning om hur hejdlöst roligt det är att bara strunta i case filen och bara springa omkring och skapa massa kaos med en kompis medan man kör röstchatt.

Och Terror is Reality är helvetes roligt, också. Och en väldigt bra källa på pengar - har nu drygt $500'000.

Redigerad av Jojje
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Körde med en kompis ett tag sen, det är skitkul och funkar rätt bra.

Ibland kan det lagga något smått nån gång och lite sånt där men det positiva väger ut det negativa.

Du har ingen aning om hur hejdlöst roligt det är att bara strunta i case filen och bara springa omkring och skapa massa kaos med en kompis medan man kör röstchatt.

Och Terror is Reality är helvetes roligt, också. Och en väldigt bra källa på pengar - har nu drygt $500'000.

TIR är väldigt varierande och underhållande.

Jag har köpt sportbilsnyckeln och massa annat kul, så har tjänat runt 3 miljoner på TIR :)

Hur är bilduppdateringen på PS3?

Den är bra. Ibland om det är sjukt många zombies och ljust ute så kan man få en och annan framedrop.

Men det är inget som stör, och annars fungerar det till 99% väldigt bra :)

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 6 months later...

Spelutvecklarna har lyssnat på alla som saknade Frank West och kommer snart släppa "Dead Rising 2: Off the Record" där man har möjligheten att spela igenom Dead Rising 2 med Frank. handlingen kommer vara annorlunda med nya cutscenes och kameran kommer tillbaka.

Det här är alltså en remake av Dead Rising 2 och rykten säger att det blir den här som blir canon och att de helt enkelt raderar Chuck.

Edit: Efter att ha tänkt efter så tror jag att ryktena är falska. "Off the Record" tyder på att det inte är officiellt och trailern som finns på XBox Live hintar om att det hela handlar om en "What If..." historia och inte canon.

Redigerad av Crusader
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelutvecklarna har lyssnat på alla som saknade Frank West och kommer snart släppa "Dead Rising 2: Off the Record" där man har möjligheten att spela igenom Dead Rising 2 med Frank. handlingen kommer vara annorlunda med nya cutscenes och kameran kommer tillbaka.

Det här är alltså en remake av Dead Rising 2 och rykten säger att det blir den här som blir canon och att de helt enkelt raderar Chuck.

Edit: Efter att ha tänkt efter så tror jag att ryktena är falska. "Off the Record" tyder på att det inte är officiellt och trailern som finns på XBox Live hintar om att det hela handlar om en "What If..." historia och inte canon.

Vad menas med canon?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...