Jump to content

Skriklåda!


L_Voll
 Share

Recommended Posts

Ah, ser nice ut. Den ska alltså vara tillgänglig hela tiden, eller bara på startsidan?

Det går väl att diskutera men jag skulle vilja ha den tillgänglig hela tiden. Och då utan att någon omladdning behöver göras när chattrutan ska öppnas...

Som Gizmo kommenterade på msn också, så vore det väl bra om man kunde välja vart och hur man fick upp chatten. Man kanske bara vill ha en länk till chatten så att man kan öppna den i en annan tab t.ex... Så man ska få välja hur man vill få fram den, och vart själva rutan ska vara, eller någonting sådant...

Sounds possible and good too me.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Tack...

Hoppas att det är möjligt att införa någonting liknande.

När man tänker på "tab"-systemet vi sett som att t.ex forumet och "blogg" ligger i varisn flik så kanske det vore bättre att ha chatten i en sådan flik? Eller iaf att det skulle kunna vara båda två, och att det var valfritt att ha chattrutan nere i hörnet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
Kthxbaii..

Orkade inte skriva fler chattinlägg, och orkade inte göra en scroll-bar i chatten. Hade blivit trött på photoshop, sorry. Men ni förstår min poäng...

Must have!

Jag vill nästan starta en poll för att se hur positiva folk är till det.

För jag skulle älska en sån funktion!

Funkar det inte/förstör forumets aktivitet, så ta bort den. Men låt oss testa iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker det låter som en tämligen angenäm idé MEN:

För det första borde skriklådan, för forumets bästa, vara vara begränsad till säg ett inlägg/15 min. Det här är trots allt ett forum och inte en chatt. Ni kan använda Skype och röksignaler om ni vill cybersexa med varandra.

För det andra medför en dylik funktion säkerligen extra arbete för forumets fenomenala och hårt arbetande mods och admins, något som måste beaktas.

För det tredje kommer vi ju att få en sån där statusupdate-grej (I have it on good authority) där man kan skriva vad man håller på med för tillfället. Därmed minskas skriklådans användbarhet och betydelse. Om jag inte har fel, jag brukar sällan ha det, ska det även gå att kommentera andras status.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...