Jump to content

Någon som ska köpa CW?


opazo
 Share

Recommended Posts

Jag ska defenetivt köpa den!

även fast jag hatar hela konceptet att dem gör CW för PSP när istället vi borde ha fått GTA SAS nu!

vad menas med Wars är det en ny era?

Kanske ser vi Los Santos Wars snart? eller Little Havana Wars?

vi vill iallafall ha SAN ANDREAS STORIES!

men jag ska ge Chinatown Wars en chans o köpa den!

den har ju iallafall fått grym kritik!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Opazo, du har en 5 gånger för bred signaturbild. Maxformatet är 200 pixlar på bredden.

Att "Wars" skulle innebära en ny serie låter intressant, det har jag aldrig tänkt på. I och med att "framtiden är bärbar" enligt Gamereactor (ny PSP(go), ny DS(i), nya iPhone-modeller) kan det mycket väl bli en ny trend med top-downspel.

Jag är tveksam till om Stories får några fler spel, även om SAS vore jäkligt nice. Teknikmässigt är ju både LCS och VCS rena underverk för en så liten konsol som PSP så vi får se. :D

Om jag köper CW? Kanske, jag har andra spel på tur till PS3 så PSP har rätt låg prioritet numera. Men plockar jag nån dag upp den igen på allvar är det mycket möjligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Opazo, du har en 5 gånger för bred signaturbild. Maxformatet är 200 pixlar på bredden.

Att "Wars" skulle innebära en ny serie låter intressant, det har jag aldrig tänkt på. I och med att "framtiden är bärbar" enligt Gamereactor (ny PSP(go), ny DS(i), nya iPhone-modeller) kan det mycket väl bli en ny trend med top-downspel.

Jag är tveksam till om Stories får några fler spel, även om SAS vore jäkligt nice. Teknikmässigt är ju både LCS och VCS rena underverk för en så liten konsol som PSP så vi får se. :D

Om jag köper CW? Kanske, jag har andra spel på tur till PS3 så PSP har rätt låg prioritet numera. Men plockar jag nån dag upp den igen på allvar är det mycket möjligt.

Har du sett den senaste gameplayvideon? Den fick mig att bli sjukt pepp. Såg den inte när den var ny då jag inte var speciellt hypad, men nu såg jag den, och damn. Ser verkligen ut som en blandning utav GTA 1/GTA 2 och GTA IV. Grafikmässigt och designmässigt alltså.

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...