Jump to content

cs forum


guardian
 Share

Recommended Posts

jag tycker hultenius ska göra ett cs forum. för alla cs topicar blandas med dom andra och det blir så rörigt <_<:angry:

Nä...inget CS forum...det här är ju ett gta forum(Hur skulle det se ut om massa andra spel skulle få forum här...???)...dessutom skriver du att det blir rörigt när alla CS topicar blandas med varandra...det låter ju lite konstigt...meningen är nämligen att det inte ska behöva vara mer än en topic om just CS...det fanns ju en topic på 13 sidor eller nått...kan ni inte leta upp den...Hultan kanske kan klistra den längst upp i Off-Topic(Eftersom det är så jäkla många CS topicar)...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det låter som en bra idé med en klistrad cs-tråd, det har ju blivit väldigt många cs-trådar på sistone... :angry:

Jag vet inte om det blir bäst med en helt ny tråd, eller att klistra en redan befintlig tråd..? Jag är heller inte säker på om den ska ligga i Spam- eller Off topic-forumet, men eftersom det inte är meningen att den ska vara en spam-tråd (som vardagssnack) så är det väl bäst att placera den i Off topic!? Det betyder alltså ingen spam som "jag är bäst på cs!!!!!!!" utan att man skriver dom saker som kan tänkas vara viktiga, bra att veta, etc (ja, ni fattar) för alla andra!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...