Jump to content

Rekommendera mig ett spel


Tweak
 Share

Recommended Posts

  • 5 months later...

Jag letar ett RTS som är lite likt C&C, bygga upp städer/byar, skapa arméer och kriga. Men vill inte ha något modernt krigs spel utan vill att det ska svärd, pilbågar, hästar.. ja ni fattar. Något som vet något spel som inte är allt för svårt att läsa sig?

Hur är Total war serien och är det lätt att förstå sig på hur spelet fungerar?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag letar ett RTS som är lite likt C&C, bygga upp städer/byar, skapa arméer och kriga. Men vill inte ha något modernt krigs spel utan vill att det ska svärd, pilbågar, hästar.. ja ni fattar. Något som vet något spel som inte är allt för svårt att läsa sig?

Hur är Total war serien och är det lätt att förstå sig på hur spelet fungerar?

Om du mot alla överdjävulska odds inte har spelat Age of Empires så kan du ju börja där. Tvåan är bäst!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej ska testa det :innocent:

Oj... ! Då kan du även testa Empire Earth-serien. Utöver det rekommenderar jag Total War-spelen, de är rätt roliga faktiskt även om spelmekaniken nte riktigt faller i linje med det du efterfrågade. Kolla på lite gameplay och se om den turbaserade management-stilen är något för dig, själva RTS-biten är utan tvekan något för alla.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...