Jump to content

Lazlow i polisregistret?


Wacke
 Share

Recommended Posts

Som ni vet har ju Lazlow vart med i alla GTA spel sen III och jag blev nyfiken på vem han egentligen är, så kollade upp honom lite. På hans wikipedia hittade jag i infon till "The Integrity" att han tydligen finns med i polis registret, men jag hittar inte honom ... Har sökt på "Lazlow" och "Lazlow Jones" men inget hittas. Någon som vet mer om detta??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som ni vet har ju Lazlow vart med i alla GTA spel sen III och jag blev nyfiken på vem han egentligen är, så kollade upp honom lite. På hans wikipedia hittade jag i infon till "The Integrity" att han tydligen finns med i polis registret, men jag hittar inte honom ... Har sökt på "Lazlow" och "Lazlow Jones" men inget hittas. Någon som vet mer om detta??

Det finns ett register på det inbyggda låtsasinternet också. I GTA IV, gå in på "www.libertycitypolice.com" gå längst ner på sidan och tryck på ikonen som ser ut som ett lås. Där kanske han finns med

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oh my god.

I'd say.

GTA 3:

Radiohost i Chatterbox, en hel kanal med telefonsamtal till Lazlow.

GTA VC:

Radiohost för VRock, där han spelar rockmusik och pratar om hur cool han är om man jämför med alla andra som går i plugget.

GTA SA:

Minns inte vad han medverkar i här, faktiskt, men precis som med alla andra spel är han med som producent och manusskribent för all radioreklam.

GTA LCS:

Återigen radiohost för Chatterbox, men det har minskats till ett av flera radioprogram. Konceptet är detsamma.

GTA VCS:

Återigen radiohost för VRock, men eftersom det utspelar sig innan VC är han ännu yngre och alltså bara praoelev hos den ordinära radiohosten.

GTA IV:

Radiohost för Integrity 2.0 där han försöker slå igenom med radio igen trots att folk har internet och iPods, vilket gör att han inte får det lätt. Dessutom har han ett bolag som heter ZiT.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...