Jump to content

Tjejlyssnar du på låtar?


Vice.
 Share

Tjejlyssning.  

45 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

När jag körde hem idag kom jag på mig själv med att tejlyssna på låtarna. Blev ganska chockad, eftersom jag inte tänkt på att jag faktiskt gör det, innan. Så började jag fundera på hur många som egentligen gör detta. Jag tror att det är en hel del som gör det, men skäms för det, så de förnekar det.

Så, blotta er nu och säg sanningen: Tjejlyssnar ni på låtar???

Vote: Ja, ofta! Och jag skäms inte över det!!! :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 40
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Eftersom tjejlyssna gäller album så antar jag att det gäller spelningslistor också?

I sådana fall, ja. Det är det enda sättet jag lyssnar på musik på.

Jag gör en spelningslista som till en början är av några få låtar, vart efter så bygger jag ut listan till jag har en som känns bra. Sedan lyssnar jag i princip bara på den listan till jag kommer över några nya låtar som jag gör en ny lista av, som jag sedan bygger ut och lyssnar på.

Vote: Ja, ofta! Och jag skäms inte över det!

Det är som sagt det enda sättet jag lyssnar på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ibland när man hittar nån riktigt bra låt man inte hört innan.

Eftersom tjejlyssna gäller album så antar jag att det gäller spelningslistor också?

I sådana fall, ja. Det är det enda sättet jag lyssnar på musik på.

Jag gör en spelningslista som till en början är av några få låtar, vart efter så bygger jag ut listan till jag har en som känns bra. Sedan lyssnar jag i princip bara på den listan till jag kommer över några nya låtar som jag gör en ny lista av, som jag sedan bygger ut och lyssnar på.

Vote: Ja, ofta! Och jag skäms inte över det!

Det är som sagt det enda sättet jag lyssnar på.

Det där är ju den exakta motsatsen till att tjejlyssna. Hur skulle du annars göra?
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eftersom tjejlyssna gäller album så antar jag att det gäller spelningslistor också?

I sådana fall, ja. Det är det enda sättet jag lyssnar på musik på.

Jag gör en spelningslista som till en början är av några få låtar, vart efter så bygger jag ut listan till jag har en som känns bra. Sedan lyssnar jag i princip bara på den listan till jag kommer över några nya låtar som jag gör en ny lista av, som jag sedan bygger ut och lyssnar på.

Vote: Ja, ofta! Och jag skäms inte över det!

Det är som sagt det enda sättet jag lyssnar på.

Wait, wait... Jag förstod det som att tjejlyssna betyder att man lyssnar på samma LÅT non stop. :wub:

Om hela album räknas är det ju en helt annan sak.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det där är ju den exakta motsatsen till att tjejlyssna. Hur skulle du annars göra?

Wait, wait... Jag förstod det som att tjejlyssna betyder att man lyssnar på samma LÅT non stop. :wub:

Om hela album räknas är det ju en helt annan sak.

Googlade på det och många verkade tycka att det gällde även album. Så jag antog att det även gällde spelningslistor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...