Jump to content

Sparfil sökes till PS3


Henkibojj
 Share

Recommended Posts

Skrivet (redigerad)
Som jag skrev ovan så har jag spelat multiplayer väldigt mycket, men dock är det mestadels Free Mode med kompisar.

Fast jag har ändå spelat relativt mycket och är på level 7 har jag för mig.

Efter dina kunskapsnivåer är jag också rätt sugen på att spela med dig, men jag skaffar ingen Xbox 360. Tvärtom kanske? Du var ju sugen :wub:

Jag har ca 70k kvar till level 6, kan inte påstå att jag spelat särskilt mycket.

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Efter dina kunskapsnivåer är jag också rätt sugen på att spela med dig, men jag skaffar ingen Xbox 360. Tvärtom kanske? Du var ju sugen :wub:

Jag har ca 70k kvar till level 6, kan inte påstå att jag spelat särskilt mycket.

Jo jag ska nog skaffa en Ps3 någon gång. När det blir vet jag dock inte. Har det inte allt för bra ekonomiskt just nu. Har ett sommarjobb i sommar men pengarna jag får därifrån så ska jag köpa en HD-tv. Nästa år möjligtvis. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Tackar! Ska prova hur det går :D

EDIT:

"You did not create this game save. Game data cannot be loaded." :( Testade att avinstallera spelet från hårddisken och det hjälpte inte heller :( Kanske om man avinstallerar, loggar ut och låter bli att tanka 1.04?

EDIT 2: Ja, det gick. Det står inget om "trophies are available" eller "trophies are not available for old saves, please start a new game to get trophies" vilket det brukar göra. Alla troféer är kvar i min XMB-lista, så jag har inget förlorat än så länge. Hoppas bara att min andra, ursprungliga troféjagarsave inte fuckas pga det här. Innan 1.04 är installerat ska jag låta bli att ladda den.

Håller på med Dwaynes och Playboys jobb nu, samtidigt som jag boostar upp Brucie lite mer. Packie har jag tydligen inte ens mött än. Den stora frågan är om jag kommer få nån trofé när alla är boostade till över 90%, det borde gå. Jag hoppas iaf det. Men det jag mest hoppas på är att min ~90%-sparfil inte fuckats :P

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...