Jump to content

Niko Bellic


Blachaze_93
 Share

Recommended Posts

Hej jag har undrat det här typ jätte länge... Är det nån som vet vart Niko Bellic kommer ifrån? Jag tror att han kommer från Ryssland eller Serbien men jag är inte säker på det. Jag hoppas att jag kan få ett svar på det här... ^_^

http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=41739 :innocent:

Där finner du svaret.

Redigerad av MrNoNja
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du spelar så hör man att dom är från Serbien då Niko och Roman börjar prata om det typ i introt.

Okej jag är fortfarande lite förvirrad över om han är serb eller rysk, för att det finns serber som säger att han pratar serbiska och då måste han ju vara det. Men så finns det ju jätte många som säger att han är rysk. Haha man vet ju inte vad man ska tro... :innocent:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HAN kommer från Serbien *suck*

Okeej är du 100% säker på det? Jag måste ha missat det i introt...Men det är så konstigt eftersom att spelet har så mycket med Ryssland att göra och han låter ju rysk. "The russian shop" är en rysk affär och Niko säger typ "Det ser ut som att dom har tagit kläder från hemlandet"(hemlandet=Ryssland). Men om du säger att han kommer från Serbien och är säker på det så är det väl så att han är från Serbien då, my misstake sorry... :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...