Jump to content

Vad är poängen med våldtäkt?


Jacker
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 47
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Poängen med våldtäkt är att de som utför dom är så miserabelt jävla misslyckade i livet så att dom inte ens kan få en tjej. Förbannade jävla mongos som borde deporteras till närmsta obebodda ö så att dom kan rövknulla varandra och leka "vem är mördaren" med HIV.

Hatar dessa förbenade idioter som inte har en enda vettig sak i skallen utan ska förstöra en persons liv bara för att de själviska jävlarna ska få sitt "moment of a lifetime"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Utveckla.

Gissade bara..

Känner till 3 våldtäktsmän som offren inte ens vågat anmäla. De går helt fria utan någon som helst påföljd. Säkerligen kapabla att göra det igen, och om de redan gjort det vet jag ingenting om..

Det är till ytan helt vanliga människor, verkar helt normala. Det jag menar är att dom finns mitt ibland oss, säkert också i den här tråden.

(Och nej, jag är INTE ett av offren)

*meningsuppbyggnadsfel

Redigerad av minigun
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gissade bara..

Känner till 3 våldtäktsmän som offren inte ens vågat anmäla. De går helt fria utan någon som helst påföljd. Säkerligen kapabla att göra det igen, och om de redan gjort det vet jag ingenting om..

Det är till ytan helt vanliga människor, verkar helt normala. Det jag menar är att dom finns mitt ibland oss, säkert också i den här tråden.

(Och nej, jag är INTE ett av offren)

*meningsuppbyggnadsfel

Så då är det helt logiskt att minst 1 är våldtäktsman?

I like how u think!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...