Jump to content

Vad tycker "vännerna" om?


LBX
 Share

Recommended Posts

Försöker få "like 100%" på alla mina polare men det går sådär :)

Little Jacob tycks vara svårflörtad för "like" procenten stiger svin lite varje gång jag gör hans uppdrag eller umgås med honom för att sedan sjunka som en sten.... finns det någon som har nåt tips på vad han tycker om att göra? det verkar inte som om han tycker om att umgås överhuvudtaget :lol:

sen om ni har tips på vad andra tycker om att göra som tex Brucie, Dwayne eller Packie så skulle även det uppskattas väldigt mycket!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får man inte kompis poäng om man gör jobb för honom?

jo men har redan gjort alla hans uppdrag, va uppe på 55% i like som mest men sedan fastnade han efter vi varit ute(buggade fast) så då dödade jag han och gick ner på 30% like igen :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Har du inte så du kan loada om? Så kan du köra om. Själv när ja tog LJ till Cluck bell eller vad det heter då sa han nåt "Damn i love this! I love Cluck bell". Sen efter vi hade ätit så sa han nåt "Damn i love this food man"

Tack för tipset har inte testat cluckin bell:)

Brucie däremot verkar gilla det mesta:P han klagade dock lite på snabbmat men procenten steg ändå

Redigerad av LBX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Försöker få "like 100%" på alla mina polare men det går sådär :innocent:

Little Jacob tycks vara svårflörtad för "like" procenten stiger svin lite varje gång jag gör hans uppdrag eller umgås med honom för att sedan sjunka som en sten.... finns det någon som har nåt tips på vad han tycker om att göra? det verkar inte som om han tycker om att umgås överhuvudtaget :P

sen om ni har tips på vad andra tycker om att göra som tex Brucie, Dwayne eller Packie så skulle även det uppskattas väldigt mycket!!

Prova att hitta på olika saker med honom, så märker du snart vad han gillar o inte gillar.

När det gäller själva bilåkandet gäller följande: Med LJ o Dwayne kör sakta (krypkör) så kommer de att berömma dig nästan hela tiden.

Med Roman o Brucie, kör så fort du bara kan. Roman blir riktigt uppspelt o skriker FASTER FASTER. Brucie blir impad o kör sitt vanliga snack om att han o Nico är f-cking alfa, genetically different.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Försöker få "like 100%" på alla mina polare men det går sådär :innocent:

Little Jacob tycks vara svårflörtad för "like" procenten stiger svin lite varje gång jag gör hans uppdrag eller umgås med honom för att sedan sjunka som en sten.... finns det någon som har nåt tips på vad han tycker om att göra? det verkar inte som om han tycker om att umgås överhuvudtaget :P

sen om ni har tips på vad andra tycker om att göra som tex Brucie, Dwayne eller Packie så skulle även det uppskattas väldigt mycket!!

Little Jacob älskar att käka på Kluckin' Bell, han kommer vilja ha samlag med dig efter tre gånger.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...