Jump to content

Vad tror du om GTA Chinatown Wars?


SimonJ
 Share

Kommer GTA: CW att bli bra?  

44 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Nej men då fanns ju inte bättre grafik, så man fick nöja sig med vad man hade. GTA 2 är ju inte så jätte underhållande nu förtiden.

Nu finns PS3 och 360 som har mycket bättre grafik än ds

På samma sätt finns inte bättre grafik till DS. Man får ju utgå ifrån plattformen. Förövrigt är GTA2 i multiplayer väldigt roligt, och spel som Peggle hyllas samtidigt som Crysis gör det. Inse att grafiken inte är allt, inte i GTA heller.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 41
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nej men då fanns ju inte bättre grafik, så man fick nöja sig med vad man hade. GTA 2 är ju inte så jätte underhållande nu förtiden.

Nu finns PS3 och 360 som har mycket bättre grafik än ds

GTA 2 är fortfarande kul! Jag spelade GTA (1) när jag var 7-9 år och då fanns spel som Half Life 2, grafiken är inte allt, det viktiga är att spelet är roligt att spela. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GTA 2 är ju inte så jätte underhållande nu förtiden.

Nu finns PS3 och 360 som har mycket bättre grafik än ds

Är det visst det.

Och GTA-serien är väl ett levande bevis på att grafik inte är allt när det kommer till underhållning. Det har alltid funnits mycket snyggare spel än det senaste GTA-spelet. IV är väl det enda som varit helt i fas eller kanske till och med före dagens teknologi.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du sett grafiken? den suger ju balle.

Grafiken behöver inte vara som IV fast den behöver inte vara som gta 1-2 .

Ja jag har sett grafiken, men det är en Nintendo DS vi pratar om, inte en PS3 eller Xbox 360.

GTA IV skulle ju ha lika bra story även om det skulle se ut som det första Doom.

Det spelar ingen roll hur dålig grafiken är, det är hur kul spelet är att spela som räknas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja jag har sett grafiken, men det är en Nintendo DS vi pratar om, inte en PS3 eller Xbox 360.

GTA IV skulle ju ha lika bra story även om det skulle se ut som det första Doom.

Det spelar ingen roll hur dålig grafiken är, det är hur kul spelet är att spela som räknas.

Okej, men jag tycker att grafiken spelar roll. Jag kan inte tänka mig sitta framför ett spel som har doom 1 grafik och köra det flera timmar.

Nä usch..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag säger bara min åsikt :teehee::(

tvingar ingen att tycka som jag

Men om jag får gissa så tror jag att det blir lite trevligare här om vi slipper ditt tjat om att grafik är allt.

Eftersom Chinatown Wars är ett spel som inte har grafiken till fördel, kan vi ju skippa att diskutera grafiken och koncentrera oss på de andra delarna i spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men om jag får gissa så tror jag att det blir lite trevligare här om vi slipper ditt tjat om att grafik är allt.

Eftersom Chinatown Wars är ett spel som inte har grafiken till fördel, kan vi ju skippa att diskutera grafiken och koncentrera oss på de andra delarna i spelet.

Visst, det kanske blir trevligare. Fast heter inte tråden " Vad tror du om GTA Chinatown Wars " ?

Jag tror att det kommer suga

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men om jag får gissa så tror jag att det blir lite trevligare här om vi slipper ditt tjat om att grafik är allt.

Eftersom Chinatown Wars är ett spel som inte har grafiken till fördel, kan vi ju skippa att diskutera grafiken och koncentrera oss på de andra delarna i spelet.

Den här tråden kommer att dö ut snart i alla fall. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 months later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...