Jump to content

Vägarna försvinner och ser ut som vatten i PCspelet


rcman
 Share

Recommended Posts

kör spelet på PC. har ett märkligt problem som ni kan se här http://i43.tinypic.com/28hcy76.jpg

gatorna/vägarna vägrar visas. oftast har jag problemet att vägarna ser ut som lera och bilen ser ut att köra under vägen lite granna. men ibland blir det som påbilden och man kan se detaljer långt borta men inte vägen framför en.

vad kan vara problemet?

Min dator: 2 gb ram. hd4850 moderkort. intel E8400 3GHz processor

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grafik bugg du har. Om du har spelet nerladdat och crackat så kan det bero på det jag hade samma problem när ja hade spelet nerladdat och crackat. Så kanske du ska köpa det hjälpte för iallafall eller har du uppdaterat spelet och har du senaste drivrutiner till ditt graffe?

jag har inte uppdaterat spelet. hur gör man det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

rcman: Jag rekommenderar att du inte laddar ner patchen... Min lillebror har laddat ner GTA 4 och när han använde patchen så ville inte spelet starta igen. Men kanske han gjorde nått. Tala om för oss om denna patch funkar.

Du tror inte att ett piratkopierat spel påverkas när du laddar ner en laglig patch? :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

rcman: Jag rekommenderar att du inte laddar ner patchen... Min lillebror har laddat ner GTA 4 och när han använde patchen så ville inte spelet starta igen. Men kanske han gjorde nått. Tala om för oss om denna patch funkar.

Klart ni gjorde fel, ni laddade ju ner spelet. Pröva att skaffa den nya cracken, eller vänta...

KÖP SPELET

§1 - Viktiga regler.

§1.1 - All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet!

@OnTopic

Skaffa den nya patchen och patcha spelet, Sedan hur mycket grafikkorts minne har du?

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klart ni gjorde fel, ni laddade ju ner spelet. Pröva att skaffa den nya cracken, eller vänta...

KÖP SPELET

@OnTopic

Skaffa den nya patchen och patcha spelet, Sedan hur mycket grafikkorts minne har du?

välkommen till staden dumbass-ville. invånare: Alle090.

jag har köpt spelet. när sa jag att jag laddat ner det? Du är ju ett unikum som bara antar saker ur inget och sedan kallar folk för fjantiga saker helt utan anledning. jag föreslår att du imorron spenderar hela dagen med att försöka växa upp - behövs verkligen.

ontopic//

fixade patchen, trodde att det hade hjälpt mig, för gatorna var klockrena. så i en mission nåra minuter senare skulle jag köra till en annan stad å så fort jag kom till staden (eller rättare sagt: körde på bron till staden) så inträffade grafikbuggen igen. ska nog lämna tebax spelet.

för övrigt kör jag ett hd4850 på 1 GB som grafikkort.

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

välkommen till staden dumbass-ville. invånare: rcman

jag har köpt spelet. när sa jag att jag laddat ner det? Du är ju ett unikum som bara antar saker ur inget och sedan kallar folk för fjantiga saker helt utan anledning. jag föreslår att du imorron spenderar hela dagen med att försöka växa upp - behövs verkligen.

ontopic//

fixade patchen, trodde att det hade hjälpt mig, för gatorna var klockrena. så i en mission nåra minuter senare skulle jag köra till en annan stad å så fort jag kom till staden (eller rättare sagt: körde på bron till staden) så inträffade grafikbuggen igen. ska nog lämna tebax spelet.

för övrigt kör jag ett hd4850 på 1 GB som grafikkort.

:whistling:

Jag föreslår att du imorgon spenderar hela dagen med att läsa Alles post igen :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
välkommen till staden dumbass-ville. invånare: Alle090.

jag har köpt spelet. när sa jag att jag laddat ner det? Du är ju ett unikum som bara antar saker ur inget och sedan kallar folk för fjantiga saker helt utan anledning. jag föreslår att du imorron spenderar hela dagen med att försöka växa upp - behövs verkligen.

:D

Kids.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...