Jump to content

XBOX360 vs. PC vs. PS3


I lol
 Share

Xbox, Pc or PS3  

65 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Japp, som pollen lyder, var fann ni er största njutning vid spelandet av spelet?

På en Xbox360 eller PS3 eller en PC?

Har funderat att skaffa det till PC, men har för dålig dator och en ny skulle bli ganska dyrt.

Så kanske får en Xbox360 nu till jul :lol:

Har också hört att det krånglar en hel del till dator..

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Körde det först till playstation, men nu har jag Xbox 360. Och måste säga att jag gillar det på 360 mer.

Tycker det ser bättre ut på 360 och hackar inte lika mycket som det gjorde på mitt ps3.

Vote: 360

@ emo: Blev ju Game of the year i år och är älskat av många personer.

Visst saknar man vissa saker som inte finns med nu men spelet är verkligen inte ett fiasko.

---

Länktar efter DLC:n :lol:

Redigerad av VaXXoR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste säga 360 här, laggfritt lir hela tiden jämfört med PS3 där det ofta är problem med grafiken och fpsen. Men väljer iaf både 360 och PS3 före PC då man slipper allt krångel med komponenter osv för att få ett bra gameplay.

Ahtja.

Jag äger både en Ps3a och en 360, och det laggar inte på någon av konsollerna, inget problem med grafiken eller FPS'en.

Fanboy.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste hålla med.

Jag spelar på PS3, och har inga problem med varken grafik eller framerate. :lol:

Vote: PS3

Har också kört på ps3. Jag har märkt hack när det är många polisbilar nära och när det händer mycket på skärmen (expotioner, mycket saker som går sönder, vissa krockar).

Redigerad av VaXXoR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har också kört på ps3. Jag har märkt hack när det är många polisbilar nära och när det händer mycket på skärmen (expotioner, mycket saker som går sönder, vissa krockar).

Nämn ett GTA spel där det inte händer. Men visst, det hade varit roligt om man sluppit det på next-gen. Eller heter det current-gen nu för tiden?

Har inte spelat GTA IV än. Men önskar mig ett PS3 med IV. Så jag votar "har inte spelat ännu"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...