Jump to content

Bankkort


Tobbzone
 Share

Recommended Posts

Sålänge man är myndig så ska det inte vara några problem.

Gå till banken och beställ Internetbanken med dosa.

Sen får man använda E-kort för internetbetalning (Ett PC-program som genererar unika kortnummer för varje köp).

Vill du inte behöva krångla med Internetbank och E-kort så är det bara att beställa Bankkort Visa. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sålänge man är myndig så ska det inte vara några problem.

Gå till banken och beställ Internetbanken med dosa.

Sen får man använda E-kort för internetbetalning (Ett PC-program som genererar unika kortnummer för varje köp).

Vill du inte behöva krångla med Internetbank och E-kort så är det bara att beställa Bankkort Visa. ^_^

Om man inte är myndig då? Omöjligt då eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej där Tobias! Här, grabbar, är den ack-så-kände Tobbzone som jag och RavenE talar om. :'D

Du kan handla på nätet, om du har internetbank och hemsidan i fråga tar postgiro/autogiro betalningar. Om inte, så får du gå in på banken här i Svensta och få dig ett kreditkontant kort. Jag ska göra det snart också, om du nu vill göra det så kan vi göra det någon dag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej där Tobias! Här, grabbar, är den ack-så-kände Tobbzone som jag och RavenE talar om. :'D

The who-ha? :hmm:

Men Visa Ung tillåter inte internetbetalningar direkt med kortet.

Det krävs att man använder E-kort. :)

Åh, vad dumt! :P

Tacka vet jag Handelsbanken, jag har haft Visa bankkort i mer än två år nu. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej där Tobias! Här, grabbar, är den ack-så-kände Tobbzone som jag och RavenE talar om. :'D

Du kan handla på nätet, om du har internetbank och hemsidan i fråga tar postgiro/autogiro betalningar. Om inte, så får du gå in på banken här i Svensta och få dig ett kreditkontant kort. Jag ska göra det snart också, om du nu vill göra det så kan vi göra det någon dag.

Har ni pratat om mig grabbar? :o

Ja fan det kan vi ju göra :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...