Jump to content

..


Dusse
 Share

Recommended Posts

Jag satte ihop det här hos Dustin:

Priset visas med min studentbonus så det är möjligt att det är ett par hundralappar dyrare. Det kanske är att pressa budgeten för långt, men jag rekommenderar dig verkligen att i så fall spara ihop lite mer pengar. Det enda som i princip går att hitta billigare är grafikkort och processor, men faller man tillbaka på någon av dem så kommer du att få en enorm prestandaförlust i spel. Kanske har du redan en hårddisk eller DVD-brännare som du kan ta, så sparar du pengar på det sättet?

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lägg dom sparade hundralapparna på ett bättre moderkort. Även om man inte ska klocka så är ett moderkort av bra kvalitet inget man ska säga nej till.

Fast, vad vet jag. Det där moderkortet är säkert bra. Fast jag kan inte hjälpa att bli lite skeptiskt när det är så billigt samt att dom har valt den fula budgetfärgen.

Redigerad av Boomer
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lägg dom sparade hundralapparna på ett bättre moderkort. Även om man inte ska klocka så är ett moderkort av bra kvalitet inget man ska säga nej till.

Fast, vad vet jag. Det där moderkortet är säkert bra. Fast jag kan inte hjälpa att bli lite skeptiskt när det är så billigt samt att dom har valt den fula budgetfärgen.

Det är inte av dålig kvalitet, det är bara gammalt. Mitt P5B (ej SE) har fungerat felfritt i två år och kostade betydligt mer nytt. Med det sagt menar jag inte att jag inte håller med dig. Det är bättre med nyare moderkort, speciellt om man väljer en processor och ett grafikkort av senare årsmodell.

Edit: Sianas paket är så bra det går att få för de pengarna. Backin' up tha homies, fo sho.

Redigerad av Curly
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...