Jump to content

Niko Bellic vs. Justin Timberlake


Fraddy
 Share

Recommended Posts

Satt och spelade GTA4 då plötsligt min polare säger att Niko är väldigt lik Justin Timberlake :o

Först tänkte jag ju att dom inte är ett dugg lika men om ni kollar på bilden här nere som jag gjort så ser ni att dem är "lika som körsbär" :)

Vad tycker ni? Har Rockstar Games blivit inspirerad av Justin Timberlake när dom skapade Niko Bellic?

- Bilden av den "verkliga" Niko är gjord av PIXELOO -

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snälla om vi fick gå igenom ett program med bilder på alla männsikor i världen skulle vi säkert hitta hur många som helst som har en viss likhet. skärpning för fan.

Håller med till 100%!. Niko är vid vissa tillfällen otroligt lik min morfar (ex.

precis innan Niko och Roman kramas när Niko precis klivit av Platypus

), och på senare tid har jag också sett vissa likheter mellan Niko och min far.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Snälla om vi fick gå igenom ett program med bilder på alla männsikor i världen skulle vi säkert hitta hur många som helst som har en viss likhet. skärpning för fan.

Förlåt då mr.Perfekt men jag tyckte detta var lite roligt för att Justin Timberlake är en kändis :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förlåt då mr.Perfekt men jag tyckte detta var lite roligt för att Justin Timberlake är en kändis :)

Justin Timberlake: Artist som har vart med i pojkband. Känd för sin musik, blablabla.

Niko bellic: Brutal red army dude som dödar folk utan att tveka för rätt summa pengar.

Din fråga blir bara larvig. Visst håret och skägget är lika, men ansiktet. Inte så mycket.

Aldrig att dom fick insperation från honom. Går ju inte ihop alls.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Justin Timberlake..

Precis som det nämdes tidigare går det att hitta massor av personer som på något sätt är lik Niko utseéndemässigt.

Timberlake har inte lika skarpa anletsdrag, inte lika tjocka läppar eller samma beslutsamma och farliga blick. Titta på dem båda noga. Niko har för den delen också stenface vilket inte Timberlake har. Vad jag har hört så inspirerades Rockstar Games av en mekaniker då det gäller Niko.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...