Jump to content

Drug dealers


Mateu
 Share

Recommended Posts

SlewME skrev på GTAnytt.se att man kunde ringa någon och göra upp om en knarkaffär, man kunde lura drugdealern eller ta knarket och betala osv,

det var en massa roliga saker som stod på gtanytt vad man kunde göra, man kunde köpa bilar, de går inte när jag ringer så funderar det inte.

Hur gör man det?

jag har googlat och hittar ingenting

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan, smart av SlewME och Henkebojj, eller han nu hette, att säga skriva ned en hel lista på saker som man kunde göra men över hälften går inte att göra, man skulle ju åka buss, det går inte.

Jag minns inget av det där med att ringa knarkhandlare, så det kan inte ha varit jag som skrev. Sen är det alltid så att tidningarna vi använde som källa spär på lite extra och påstår att vissa funktioner kommer finnas med, när de istället knappt kommit längre än till idéstadiet. Man kan inte alltid få 100% korrekt fakta till nåt som inte är släppt än, och även om det faktiskt var meningen att vissa saker skulle gå att göra är det väldigt ofta så att de skippas precis innan spelet släpps.

Walkmanfunktionen till mobilen var ett exempel: Det var tänkt att den uppgraderade telefonen skulle ha walkmanfunktion, men de skippade det under den sista veckan av utvecklingen för att de ville att man skulle höra stadens ljud istället för radion när man gick till fots. "Det är alltid så", sa Houser. Nu hittar jag inte artikeln på PlanetGTA men jag minns det väldigt väl.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag minns inget av det där med att ringa knarkhandlare, så det kan inte ha varit jag som skrev. Sen är det alltid så att tidningarna vi använde som källa spär på lite extra och påstår att vissa funktioner kommer finnas med, när de istället knappt kommit längre än till idéstadiet. Man kan inte alltid få 100% korrekt fakta till nåt som inte är släppt än, och även om det faktiskt var meningen att vissa saker skulle gå att göra är det väldigt ofta så att de skippas precis innan spelet släpps.

Walkmanfunktionen till mobilen var ett exempel: Det var tänkt att den uppgraderade telefonen skulle ha walkmanfunktion, men de skippade det under den sista veckan av utvecklingen för att de ville att man skulle höra stadens ljud istället för radion när man gick till fots. "Det är alltid så", sa Houser. Nu hittar jag inte artikeln på PlanetGTA men jag minns det väldigt väl.

Det är synd att tidningarna säger för mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var precis samma sak i San Andreas. Det stod att du kunde se ut genom rutor, gå in i byggnader utan laddningstider, tvätta bilen, repratörer anlände ifall att du körde sönder exempelvis en lyckstolpe m.m. Tyvärr togs allt bort i slutändan. Det är lite fel att skylla på Henki och Sleven eftersom dom enbart utgick efter de nyheter som fanns precis som alla andra sidor. Skulle själv vilja lägga vantarna på SA BETA versionen.

Redigerad av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...