Jump to content

Dead Space & Dead Space: Downfall


Crusader
 Share

Recommended Posts

Menar du där ditt team springer åt ett håll och du måste springa själv år ett annat innan du fått några vapen? Då ska du bara springa tills du kommer till en hiss och sedan åka med den.

Nej. På demot börjar man i en smal koridor. Man går ett par meter och öppnar en dörr till höger. Då kommer det fiender. först 3 st. När man dödat dem kommer det en större sen ytterligare 2-3 st. =/

Man är själv, finns ingen där som hjälper en.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej. På demot börjar man i en smal koridor. Man går ett par meter och öppnar en dörr till höger. Då kommer det fiender. först 3 st. När man dödat dem kommer det en större sen ytterligare 2-3 st. =/

Man är själv, finns ingen där som hjälper en.

Använd sågklingan. <_<

Bli inte arg när du dör i slutet - det hör till demot.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej. På demot börjar man i en smal koridor. Man går ett par meter och öppnar en dörr till höger. Då kommer det fiender. först 3 st. När man dödat dem kommer det en större sen ytterligare 2-3 st. =/

Man är själv, finns ingen där som hjälper en.

Låter som att de har gjort demot lite svårare än vad själva spelet är för så svårt är det deffinitivt inte i själva spelet för det är sällan de hordar upp sig riktigt sådär. Där räcker det med att man skjuter t ex av en arm och ett ben för att de ska dö (det hjälper inte att skjuta på kroppen). Ända tillfället jag har dött är när de kommit förnära så de får tag på en för då är det destu svårare.

Redigerad av Crusader
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låter som att de har gjort demot lite svårare än vad själva spelet är för så svårt är det deffinitivt inte i själva spelet för det är sällan de hordar upp sig riktigt sådär. Där räcker det med att man skjuter t ex av en arm och ett ben för att de ska dö (det hjälper inte att skjuta på kroppen). Ända tillfället jag har dött är när de kommit förnära så de får tag på en för då är det destu svårare.

Du hade rätt. Men jisses vad kort demo!

Gå rakt fram, vänster in i rummet. Döda de där grejerna, öppna dörren som man kom igenom igen,

dö genom att bli spetsad av en rymdalien

slut. Kunde fått en 10-15 minuters spel i alla fall. =/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 months later...

Har hookat Dead Space idag och hunnit spela första kapitlet, det är fan kul men det är inte direkt läskigt, iofs har jag ju bara kört ett kapitel så vi får se.

Ganska sick att jag har sett den där Dead Space: Downfall så jag vet ju i princip vad fan det är som är 'going on' men det är coolio.

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...
Jag laddade ner demot idag och det är fan skitsvårt ju, är riktiga spelet såhär svårt också? Men jag tror ändå jag köper det för verkar skitbra!

Låter som att de har gjort demot lite svårare än vad själva spelet är för så svårt är det deffinitivt inte i själva spelet för det är sällan de hordar upp sig riktigt sådär. Där räcker det med att man skjuter t ex av en arm och ett ben för att de ska dö (det hjälper inte att skjuta på kroppen). Ända tillfället jag har dött är när de kommit förnära så de får tag på en för då är det destu svårare.

:ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När ja spelade detta första gången jag gillade det som fan sen på nåt vis så fick det mig att sluta spela. Ett av de bästa skräck spelen på längre detta slår DOOM 3 iallafall.

Sant, det är ett bättre spel än DOOM 3 (inte för att säga att DOOM 3 är dåligt) men det är inte läskigare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...