Jump to content

Växla manuelt?


Hvl10nh
 Share

Recommended Posts

Jag ska köpa GTA IV till PC och undrar om det finns någon möjlighet att växla manuellt fordonen som finns i spelet? Jag tycker att man får en bättre känsla om man får växla manuellt och mer kontroll över situationerna.

Och om det inte går i GTA IV, finns det något annat GTA man kan göra det i?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ska köpa GTA IV till PC och undrar om det finns någon möjlighet att växla manuellt fordonen som finns i spelet? Jag tycker att man får en bättre känsla om man får växla manuellt och mer kontroll över situationerna.

Och om det inte går i GTA IV, finns det något annat GTA man kan göra det i?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ska köpa GTA IV till PC och undrar om det finns någon möjlighet att växla manuellt fordonen som finns i spelet? Jag tycker att man får en bättre känsla om man får växla manuellt och mer kontroll över situationerna.

Och om det inte går i GTA IV, finns det något annat GTA man kan göra det i?

Har du någonsin kört GTA ? Skitkul o hela tiden behöva växla ner, upp,ner ner ner, upp, upp när du ska fly från snuten i kurvor... nej du får ALDRIG bättre känsla i GTA genom att växla manuellt.. fortsätt med Gran Turismo, eller något i den stilen :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du någonsin kört GTA ? Skitkul o hela tiden behöva växla ner, upp,ner ner ner, upp, upp när du ska fly från snuten i kurvor... nej du får ALDRIG bättre känsla i GTA genom att växla manuellt.. fortsätt med Gran Turismo, eller något i den stilen :naughty:

NFS spelen går det ju att växa på. Där finns också polis.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Precis som i Gran turismo, bara det att du har en polis som kan jaga dig... du är fan dum om du jämför GTA spelen och NFS :wub::)

Men du skriver att det inte går att växla när du flyr från snuten. I Nfs flyr du från polisen och du kan växla. Du är dum om du jämför grand turismo med nfs (free roam) spelen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men du skriver att det inte går att växla när du flyr från snuten. I Nfs flyr du från polisen och du kan växla. Du är dum om du jämför grand turismo med nfs (free roam) spelen.

Du är bara ute efter att folk ska börja bråka, fortsätt så slipper vi dig.. jag har precis registrerat mig o redan funnit 1 "troller" på detta forum :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du är bara ute efter att folk ska börja bråka, fortsätt så slipper vi dig.. jag har precis registrerat mig o redan funnit 1 "troller" på detta forum :wub:

Och jag undrar vem som började med jämföra gta spelet med ett annat. Sen ska du inte komma och kasta ut skit på VaXXor när du har bara varit medlem en dag. Så kom inte och kasta skit på VaXXoR när du inte vet nåt om han.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...