Jump to content

Rederietonline


Jynxx
 Share

Recommended Posts

Å så kom dom då äntligen, rederiet-stjärnorna.

Dum-du-du-du-du-du-dum!

- "Ja du kanske inte har lagt märke till det, men det är faktiskt jag som är kapten på den här båten.."

- "Jasså, inte så länge till va?"

- "Vad menar du med det?"

- "Du är inbjuden på förhör hos Dahléns imorgon.."

- "Ja, jag har ingenting att dölja"

- "Inte? Men det är ju ändå kaptenen som är ansvarig för lasten på båten, är det inte det?

- "Du din jäääveeel!"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

- "Ja du kanske inte har lagt märke till det, men det är faktiskt jag som är kapten på den här båten.."

- "Jasså, inte så länge till va?"

- "Vad menar du med det?"

- "Du är inbjuden på förhör hos Dahléns imorgon.."

- "Ja, jag har ingenting att dölja"

- "Inte? Men det är ju ändå kaptenen som är ansvarig för lasten på båten, är det inte det?

- "Du din jäääveeel!"

Nile City. ^_^:unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Å så kom dom då äntligen, rederiet-stjärnorna.

Dum-du-du-du-du-du-dum!

- "Ja du kanske inte har lagt märke till det, men det är faktiskt jag som är kapten på den här båten.."

- "Jasså, inte så länge till va?"

- "Vad menar du med det?"

- "Du är inbjuden på förhör hos Dahléns imorgon.."

- "Ja, jag har ingenting att dölja"

- "Inte? Men det är ju ändå kaptenen som är ansvarig för lasten på båten, är det inte det?

- "Du din jäääveeel!"

Nile City. ^_^:unsure:

Hahaha, tyckte väl att jag kände igen citatet. :unsure:

Nile City. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tips? Sätt igenom alla Prison Brake, Lost, Dexter och Smallville S07, måste ha något nytt!! ^_^
Malcolm in the Middle, Futurama, Queer as Folk, The Mighty Boosh. Eh. Kanske. Allt förutom QAF är ju komedi då, istället är det lite lifelikedrama om bögar. Jäkligt bra serie och inte alls överdriven som typ Hem till gården eller Sunset Beach där alla hatar varandra och sprider sjukdomar och dör och tjaffsar hela tiden, utan plain life. Fina sexscener också (det finns även ett lesbiskt par som man får se ett par gånger).
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den är kanske inte skitkass, men jag anser att det finns betydligt bättre saker (och serier, för den delen) man kan spendera tiden på.

Det är ju upp till var och en. Jag tycker Rederiet är bättre än all skit som går på TV nuförtiden (Scrubs, DH och Lost är dom enda bra IMO). Jag följer knappt några andra serier så att spendera tid på att se Rederiet är inget fel eller jobbigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...