Jump to content

Windows Theme tråd


SilentViper
 Share

Recommended Posts

Står faktiskt "Dump, skrivbord" inte "Visa din skrivsbords-bakgrund".

Därav är den här tråden helt onödig.

I den tråden skall du posta bilder på ditt skrivbord/dump, i den här tråden skall du posta bilder på dina teman.

Äpplen och päron. Kan posta bilder från menyerna där man inte ser skrivbordet, i den här tråden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I den tråden skall du posta bilder på ditt skrivbord/dump, i den här tråden skall du posta bilder på dina teman.

Äpplen och päron. Kan posta bilder från menyerna där man inte ser skrivbordet, i den här tråden.

Man ser ju personens tema när man postar en bild på sitt skrivbord?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Står faktiskt "Dump, skrivbord" inte "Visa din skrivsbords-bakgrund".

Därav är den här tråden helt onödig.

Denna skäck att det görs för en tråd för mycket som råkar likna lite en annan tråd. Spänn av, det är ett forum där det är tillåtet att göra trådar. :) Och var det inte det precis alla ville få bort? Att allt och lite till ska inte samlas i en enda tråd?

Dump, skrivbord är ju mer en posthunting-tråd där folk bara postar sitt skrivbord och oftast länkar aldrig temat eller bakrunden. Detta är ju att folk ger tips på snygga teman och så.

Kan jag passa på att tipsa om det jag använder. Luna Element 5.0.5. Black Compact, det är grejer det. ;)

Redigerad av Mr.Dumbom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man kanske ser personens musikfiler också, så då kan vi ju skippa "Musiktips" och köra det i "Dump, skrivbord" också! ;)

Ja oj, här jävlar var vi smarta.

Det jag tänkte var att det är ju samma sak, meningen med "Dump och skrivbords"-tråden är ju att visa din startmeny och ditt skrivbord. Lättare att visa allt i den tråden liksom. Det är ju iallafall vad jag tycker. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Denna skäck att det görs för en tråd för mycket som råkar likna lite en annan tråd. Spänn av, det är ett forum där det är tillåtet att göra trådar. :) Och var det inte det precis alla ville få bort? Att allt och lite till ska inte samlas i en enda tråd?

Dump, skrivbord är ju mer en posthunting-tråd där folk bara postar sitt skrivbord och oftast länkar aldrig temat eller bakrunden. Detta är ju att folk ger tips på snygga teman och så.

Kan jag passa på att tipsa om det jag använder. Luna Element 5.0.5. Black Compact, det är grejer det. ;)

Det var meningen med denna tråd för att tipsa andra om snygga teman till sitt XP/Vista.

----

F.ö gillar ditt tema :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...