Jump to content

DreamHack Winter 2008


Siana
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 540
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hallå, skulle några av er kunna göra mig en tjänst? Så många av er som möjligt. Gå till gaming eyes bås och be om Vanillas autograf. Gärna massor av er. Det är en kompis som spelar wc3, rätt duktig. Han har varit etta på DH, för något år sedan. Skulle vara kul att driva lite med honom :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte skraja att folk snor era prylar när ni är på dass eller liknande?

Menar, er närmasta granne kanske oxå är borta ibland. Elelr så säger kanske nån bara att, ja han sa att jag skulle hämta hans skärm.

Redan två som svarat, jag vet. Men jag passar på att svara också!

Jag har varit på DH 6 gånger nu. När jag lämnat min plats så har jag ibland låtit både digitalkamera och mobiltelefon ligga framme, tillsammans med headset, mus, musmatta, tangetbord och allt sånt. Och som sagt, inget har någonsin blivit stulet för mig. Detta har jag gjort även de gånger då jag suttit själv och inte haft någon jag känner inärheten. Antingen har jag bara haft tur, eller så är det som sagt inte så mycket tjuvar som man kan tro. Dessutom antar jag att dom flesta mest passar på att snappa åt sig något på plats om det ligger framme något VÄLDIGT synligt, längst ut på bordet. Jag brukar ha det mesta slängt mellan skärmen och tangentbrädan. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sikorka, xstreem och Siana sover just nu vid sin dator, och Rushifell drog till sovsalen. DAYUM, JAG ÄR ALLDELES ENSAM! :wub:

Dessutom satt inte JSHC på sin plats när jag gick förbi.

Så nu är frågan: Ska man sitta uppe och göra något, eller fortsätta sova?

Lal, jag gick typ 30 min innan du skrev detta o_O

BTW! GODMORGON DREAMHACK!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eh, godmorgon, sov en halvtimma, men känner mig utvilad. :wub:

Herregud. Hur överlever du? Dricker du jolt och energidryck HELA TIDEN? Äter du som en häst? Jag sitter här och klunkar lite jolt och försöker göra mitt bästa för att få i mig något ätbart, men känner mig ändå skitsömnig och väldigt slut i kroppen. Och då har jag endå ätit kakor, pizza, flingor och koffeintabletter, samt sovit i ~5 timmar. :rolleyes: Avslöja din hemlighet om hur du överlever plz, jag vill bli som du när jag blir stor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Herregud. Hur överlever du? Dricker du jolt och energidryck HELA TIDEN? Äter du som en häst? Jag sitter här och klunkar lite jolt och försöker göra mitt bästa för att få i mig något ätbart, men känner mig ändå skitsömnig och väldigt slut i kroppen. Och då har jag endå ätit kakor, pizza, flingor och koffeintabletter, samt sovit i ~5 timmar. :wub: Avslöja din hemlighet om hur du överlever plz, jag vill bli som du när jag blir stor.

Går du ut och springer lite så lovar jag att du blir pigg.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Herregud. Hur överlever du? Dricker du jolt och energidryck HELA TIDEN? Äter du som en häst? Jag sitter här och klunkar lite jolt och försöker göra mitt bästa för att få i mig något ätbart, men känner mig ändå skitsömnig och väldigt slut i kroppen. Och då har jag endå ätit kakor, pizza, flingor och koffeintabletter, samt sovit i ~5 timmar. :wub: Avslöja din hemlighet om hur du överlever plz, jag vill bli som du när jag blir stor.

Druckit 3 Energidrycker, 5 Jolt och ätit 5 panpizzor än så länge, men är ju ute och röker stup-i-kvarten också.

Sen ska man ha något att göra hela tiden.

HEJ!/SIANA

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...