Siana Skrivet 28 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Left 4 Dead med Sikorka ägde! Synd bara att min klient kraschade ca 5 minuter in i spelet, varje gång. Nån som har någon aning om varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Rock Band/GH4 någon? It will be skoj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Rock Band/GH4 någon? It will be skoj! Jag är på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Rock Band/GH4 någon? It will be skoj! Jag är på! Har ni redan dragit? Jag är på ifall jag får spela gitarr/bas! Inte träffat någon gtasajtare än så är väl dags nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Left 4 Dead med Sikorka ägde! Synd bara att min klient kraschade ca 5 minuter in i spelet, varje gång. Nån som har någon aning om varför? Stäng av multicore(någonting) i grafikinställningarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 (redigerad) Har ni redan dragit? Jag är på ifall jag får spela gitarr/bas! Inte träffat någon gtasajtare än så är väl dags nu Jag drog direkt och petade till dom sen drog vi dit, men vi säger till om vi hittar på nått annat skoj sen. Förresten så är jag, sikorka och xtreem rockarna nr 1 ;> Redigerad 28 november, 2008 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Jag drog direkt och petade till dom sen drog vi dit, men vi säger till om vi hittar på nått annat skoj sen. Förresten så är jag, sikorka och xtreem rockarna nr 1 ;> Yä. Skriv nästa gång ni går och spelar så man får visa sina mad skills på gitarr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Personligen så tyckte jag Union Square var bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Personligen så tyckte jag Union Square var bra. Jag med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Helt okay var de väl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 (redigerad) Mikrofonen var något åt helvete balanserad. Gruppfoto, blir det något sådant förresten, isåfall när, var och hur? Redigerad 28 november, 2008 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Jag har inte fjärtat, skitit, spytt, bajsat, kissat på snart tre dygn, min mage mår skit. På riktigt?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 (redigerad) sååå glaad Redigerad 28 november, 2008 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 sååå glaad Vad har du gjort nu då? Om ni inte har något att göra senare inatt så är jag på att dra till activity eller vad det heter nu. (Xtreem och Sikorka vet vart jag menar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Vi rånar SEB-bilen tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Vi rånar SEB-bilen tycker jag. Rånar? Vi tar med oss hela bilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Rånar? Vi tar med oss hela bilen. You, sir, are a genious. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Blire nån forumträff eller ? måste ju självfallet överträffa sommarens Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Vad har du gjort nu då? (Xtreem och Sikorka vet vart jag menar) Nesquick är det godaste som finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Nesquick är det godaste som finns. Amen to that, broder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts