Jump to content

Vad ska jag göra för att mina föräldrar ska låta mig köpa GTA IV?


SimonJ
 Share

Recommended Posts

Hej :)! Jag vill köpa GTA IV, men jag får inte det för mina föräldrar. Det spelar ingen roll hur mycket jag tjatar, nån som har nått tips om vad jag kan göra??? Jag blir galen snart!

EDIT: Jag menar allvar!

Redigerad av vicecitylife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sen är du ju född 1991 också...

Oj, jag visste inte att han var 96a. :)

Hade för mig att han var 93a eller liknande.

Aja, isånnafall finns det nog inte mycket du kan göra.

Tror det blir svårt för nån i din ålder att övertyga bestämmda föräldrar.

Du får nog helt enkelt ta och vänta några år.

Redigerad av Yukoai
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ser ut som om det får bli vicecity4life för dig.

HEHEHE.

Haha, skrattade faktiskt åt det där :)

Det enda hedervärda jag kommer på att du kan göra är att lägga fram klara, bra argument för att du ska få köpa spelet; att du har tänkt igenom det, att du har pengar, att spelen inte är farliga, etc, och inte bara säga att du vill köpa spelet. Förhoppningsvis lyssnar de, annars får du väl bita i det sura äpplet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mogen-tråd.com :)

Dina föräldrar vet säkert vad som är bäst för dig, så det bästa är att lyssna på dem. 5bsy87bcp2mo.gif

Inga föräldrar vill väl att deras barn skall gå ut och stjäla bilar, hitta vapen ute i terrängen och

att någon blir skjuten och du får 6 stjärnor efter dig, för då kommer militären.

Vänta tills du blir äldre helt enkelt.

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är glad att mina föräldrar hade annat att bry sig om än vad för spel jag spelade. Min far stod och hejade på när jag dödade headcrabs på Half-Life 1 med crowbaren. Och vart ack så glad när han kom in för några månader sedan och såg mig sätta 3 headshots på rad på BF2.

Men iofs så är han ett ärkesvin, så det ursäktar ju inte honom för det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej >_<! Jag vill köpa GTA IV, men jag får inte det för mina föräldrar. Det spelar ingen roll hur mycket jag tjatar, nån som har nått tips om vad jag kan göra??? Jag blir galen snart!

EDIT: Jag menar allvar!

Grattis! Du kmr bli bannad.. Läste du reglerna? Man lär vara över 13 för att få regga sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...