Jump to content

Fusk i mobilen.


fillaan
 Share

Recommended Posts

Tjenare!! Såg en video på youtube från IV, där han tog upp mobilen och bläddrade ner. Och under Options stog det Cheats, där han bara tryckte på ett fusk så kom den bilen fram, osv. Någon som vet hur man får fusken i mobilen så man slipper ringa numrena varje gång?

Tack tack på förhand

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjenare!! Såg en video på youtube från IV, där han tog upp mobilen och bläddrade ner. Och under Options stog det Cheats, där han bara tryckte på ett fusk så kom den bilen fram, osv. Någon som vet hur man får fusken i mobilen så man slipper ringa numrena varje gång?

Tack tack på förhand

Använder man ett fusk engång så sparas fusket i mobilen.

Försvinner om du inte sparar ditt spel när du skrivit in.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjenare!! Såg en video på youtube från IV, där han tog upp mobilen och bläddrade ner. Och under Options stog det Cheats, där han bara tryckte på ett fusk så kom den bilen fram, osv. Någon som vet hur man får fusken i mobilen så man slipper ringa numrena varje gång?

Tack tack på förhand

Fusk nummren Ta bara upp mobilen och slå nummret till fusket du vill ha så sparas de i mobilen sen är de bara att välja :)

Redigerad av Master_812
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Använder man ett fusk engång så sparas fusket i mobilen.

Försvinner om du inte sparar ditt spel när du skrivit in.

Aha, okej.. För jag har sparat vid ett gött läge med lite goa bilar, vapen, kläder o hälsa osv så jag sparar aldrig efter jag har lirat:P

Men tack så mkt för snabba svar killar!

Redigerad av fillaan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aha, okej.. För jag har sparat vid ett gött läge med lite goa bilar, vapen, kläder o hälsa osv så jag sparar aldrig efter jag har lirat:P

Men tack så mkt för snabba svar killar!

Fel att slå in alla fusk du vill ha direkt när du laddat spelet, och sen spara igen, utan att förlora vapen, bilar, kläder, hälsa etc? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...