Jump to content

Hur gick det med Teoman och Sarah (hisstjejen)?


HaVatA
 Share

Recommended Posts

Som vissa här vet så snackade jag lite om en tjej i hissen som jag gillade men ni fick aldrig höra hur det gick, här får ni veta.

En dag tog jag beslutet att starta en konversation med henne den var såhär ungefär(inte exakt samma men ganska svårt att komma ihåg hela va??:P):

T=Teoman

S=sarah

T-ha

s- hej

t-va heteru?

s-sarah du då?

t-Teoman.Du känner arshed va?

s-aa du ochså va jag har sett dig med han.

t- aa. var kommer du ifrån då?

s-marocko, e du typ serb?

t- serb ??nej jage turk ser jag ut som en serb?

s-nej inte så mycket men jag trodde bara att du va det.

(vi var nu påväg ut från hissen)

T- älit..var ska du?

s-jag ska hem till min morfar. du då?

t- ska spela fotboll.

s- okay hejdå ta mitt nummer ifall det är nåt.

t- jalla ge den..

s- 073........ ge mig ditt ochså.

t- chilla jag skickar sms så du får min nummer.

S- okay hejdå-

t- haydi.

slut.

Senare den dagen så frågade jag om hon ville komma ut och det ville hon och vi lärde känna varann lite bättre.

Ett par dagar senare när jag och hon var ute ensamma och gick så la jag in stöten. jag kysste henne och hon kysste tillbaks.Ungefär en vecka senare så hade vi sex första gången, detta skedde hemma hoss henne.

Dagarna gick, dagar blev till veckor som blev till månader och sedan så hände en av dom värsta sakerna som kunde hända, som jag bara trodde hände i filmer :unsure: .

Jag gick med henne hem till henne och hon gav mig en tungkyss utanför hennes balkong som hennes pappa gick ut på precis då och såg det hela..

Han blev riktigt arg och kom ut, jag sprang för mitt liv och han sprang efter.

Sprang in i ett trapphus och ut på andra sidan och sedan sprang jag mot alby centrum och såg att han inte längre var efter mig så jag gick hem och kollade på tv eller nåt..

Jag trodde allt var lungt så dum som jag var men just då ringde min telefon och det var Sarah :lol: .

Det var inte hon det var hennes pappa som hotade med att "Slita av min huve nesta gong han se mig" jag la på direkt och han fortsatte ringa.

Jag stängde av min telefon och satt lite nervöst i soffan och åt nötter.

Nästa dag träffade jag sarah i fittja då det inte var säkert i alby (där vi båda bor).

Det var som vanligt bara att jag gömde mig lite och var försiktig när jag var i alby, tills en dag då jag på en fest träffade en tjej som satte sig i soffan med mig o börja strula.

Det ena ledde till det andra och helt plötsligt så var vi i toaletten och hade sex :P .

Problemet med det var bara att hon var en kompis till en av sarahs kompis och det kom fram till sarah att jag hade knullat denna tjej och sarah ringde mig och sa att hon ville träffa mig.

Jag tänkte att det var inget speciellt så vi träffades och hon börja skrika på mig och sa att hon visste om att jag knullade den andra, i ögonblickets hetta så började hon förolämpa mig och kalla mig billig horunge till exempel.

Jag höjde min Pimp-Bitchslapperhand och gav henne en fet örfil.

Detta var slutet för vårat förhållandeoch jag kände mig ledsen men ochså glad att jag var fri..

Jag pratar inte med henne längre och ibland när jag ser henne eller träffar henne i hissen så blir det övernaturligt pinsamma stunder :) .

Hennes bögpappa letar fortfarande efter mig men som tur är så säger inte sarah var jag bor (som tur är för att jag bor i samma trapphus som dom) och jag fixar många tjejer nu :D .

Så nu vet ni det :D.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Välkommen till Sveriges mångkulturella förorter!

- - -

But on a serious note: varför såhär? Såvida inte hennes pappa var någon sorts religös fanatiker som ansåg att endast gud fick sätta på och kyssa hans dotter hade säkert saker och ting kunnat redas ut. Imo så låter det som du var mer sugen på att knulla än att ha ett seriöst förhållande.

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Välkommen till Sveriges mångkulturella förorter!

- - -

But on a serious note: varför såhär? Såvida inte hennes pappa var någon sorts religös fanatiker som ansåg att endast gud fick sätta på och kyssa hans dotter hade säkert saker och ting kunnat redas ut. Imo så låter det som du var mer sugen på att knulla än att ha ett seriöst förhållande.

Han är arab jag har knullat och slagit hans dotter det är inte lätta att resonera med han då....

Plus att om han hittade mig så skulle han nog dödat mig innan jag han öppna min mun.

Och såklart jag var sugen på att knulla du skulle sätt hennes kropp och hennes ansikte oouuuffffff hon var ärligt den snyggaste tjejen jag har träffat i mitt liv ska försöka fixa en bild på henne så ni får se :)

Hon åt vänster va som biter den fula.

Redigerad av HaVatA
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han är arab jag har knullat och slagit hans dotter det är inte lätta att resonera med han då....

Plus att om han hittade mig så skulle han nog dödat mig innan jag han öppna min mun.

Och såklart jag var sugen på att knulla du skulle sätt hennes kropp och hennes ansikte oouuuffffff hon var ärligt den snyggaste tjejen jag har träffat i mitt liv ska försöka fixa en bild på henne så ni får se :unsure:

du var väll oxå en arabjävel, turk sa du..De ända vettiga ni kan e o göra pizza. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du är neger, jag har äntligen fått min förklaring!

Varför en tråd om dig och ditt lilla ragg? Jag är redo att satsa pengar på att i princip varenda människa här inne har haft ett ragg som blev en flickvän, som tillslut tog slut! Men dom gör inte en massa trådar om det!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Du är neger, jag har äntligen fått min förklaring!

Varför en tråd om dig och ditt lilla ragg? Jag är redo att satsa pengar på att i princip varenda människa här inne har haft ett ragg som blev en flickvän, som tillslut tog slut! Men dom gör inte en massa trådar om det!

Jag är inte neger jag är turk :S...

Jag gjorde tråden för att visa att min svenska är bättre nu än förr i tiden men mest för att spela cool :)..

Redigerad av HaVatA
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Säger han som fick gå om IV och nu har hoppat av skolan...

Är absolut inte samma sak, skillnad är de om man har viljan uppe och ändå inte klarar de eller bara inte orkar plugga, vilket jag inte gjorde.

Du är neger, jag har äntligen fått min förklaring!

Varför en tråd om dig och ditt lilla ragg? Jag är redo att satsa pengar på att i princip varenda människa här inne har haft ett ragg som blev en flickvän, som tillslut tog slut! Men dom gör inte en massa trådar om det!

Han är väll stolt för att han har fått till ett ligg, vilket egentligen säkert e ovanligt bland hans fula negerkompisar.

Jag är inte neger jag är turk :S...

Jag gjorde tråden för att visa att min svenska är bättre nu än förr i tiden men mest för att spela cool :)..

same shit diffrent names.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...