Jump to content

Fusk


 Share

Recommended Posts

Jo. Det där är en myt som har funnits sedan gud vet när...

Jag fuskade järnet på VC och jag fick 100% :(

går det att få 100% trots fusk även i gta iv?

fick aldrig 100% i vice city, fick bara 99% och trodde det berodde på att jag fuskat. där av har jag trott det inte gick få 100% med fusk.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har en liknande fråga som jag passar på att ställa i samma tråd: jag har klarat ut spelet utan fusk, men inte låst upp alla achivements. Sen så fick jag för mig att jag skulle starta om storyn från början och köra igenom spelet med fusk, mest för att testa. Sen fick jag upp nån form av varning att jag sabbat chansen att låsa upp "one man army" och nån annan achivement...

Går dessa fortfarande att låsa upp från min sparning utan fusk, eller har jag sabbat chanserna att fixa dessa achivements totalt? Dum som jag var så sparade jag även! :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Achivement, är typ saker du ska hitta/utföra tror det har nåt med freeroam eller vad man ska säga. I GTA IV så ska du skjuta 200(Fåglar?) av nånting och det kan man säga att det är achivement. Om jag nu har rätt :D

Nej, achivement är inte det med att skjuta fåglar etc. Det är speciella "gamer-poäng" som man får efter vissa saker på 360! Har själv aldrig riktigt fattat innebörden med det, men det vore bra om nån visste om jag sabbat chanserna att låsa upp resten iaf! :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...