Jump to content

friend special abilities


Azore
 Share

Recommended Posts

Vänta nu, om du fixar X procent av dina polare och får grejerna, spelar vidare och får 100% och struntar sedan i dem, så sjunker du inte under 100%...(?)

Du skall bara nå upp till grejerna sen kan du strunta i dem. Dessutom så sjunker de inte hela tiden heller. De sjunker till en nivå och stannar där.

Är jag ganska säker på. Annars får du hålla på och lalla med alla jobbiga polare hela tiden för att bibehålla dina 100% vilket låter helt absurt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vänta nu, om du fixar X procent av dina polare och får grejerna, spelar vidare och får 100% och struntar sedan i dem, så sjunker du inte under 100%...(?)

Du skall bara nå upp till grejerna sen kan du strunta i dem. Dessutom så sjunker de inte hela tiden heller. De sjunker till en nivå och stannar där.

Är jag ganska säker på. Annars får du hålla på och lalla med alla jobbiga polare hela tiden för att bibehålla dina 100% vilket låter helt absurt...

precis vad jag tänkte =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle någon vänlig GTAsajtare kunna lista alla special abilities som man får av vännerna, samt hur många procent man måste upp till?

Ett tips kan vara att spoila ifall nån inte skulle vilja se... :)

Tack på förhand! ^_^

Lås upp Jacobs belöning genom att få 60% "Like" Billigare vapen som du kan köpa av LJ

Lås upp Brucies belöning genom att få 70% "Like" Race

Lås upp Packies belöning genom att få 75% "Like" Bomb

Lås upp Roman belöning genom att få ?% "Like" Gratis taxi

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lås upp Jacobs belöning genom att få 60% "Like" Billigare vapen som du kan köpa av LJ

Lås upp Brucies belöning genom att få 70% "Like" Race

Lås upp Packies belöning genom att få 75% "Like" Bomb

Lås upp Roman belöning genom att få ?% "Like" Gratis taxi

fyller på lite:

Dwayne: två gubbar som kommer som backup på allt du gör

60% med roman.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, tills du kommer över procenten igen :D Roman ville inte ge mig nån lift på ett tag, det fixade jag senare.

Vadå allså, vi säger såhär. Jag kan få lift av Roman, sen om jag lyckas sänka min relation med honom tillräckligt mycket så slutar han ge mig lift?

Och isåfall, ringer han bara och säger typ: I'm sorry NB but i wont give you lift anymore. Eller what? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vadå allså, vi säger såhär. Jag kan få lift av Roman, sen om jag lyckas sänka min relation med honom tillräckligt mycket så slutar han ge mig lift?

Och isåfall, ringer han bara och säger typ: I'm sorry NB but i wont give you lift anymore. Eller what? :D

Alternativet "Car Service" finns inte kvar i listan helt enkelt. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...