Jump to content

Tjäna pengar!


Hultenius
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 102
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

men jag fattar inte, har du nått speciellt ihop med nitroclicks... typ att en del av pengarna vi tjänar in går till dig, eller till gtasajten.com

Läs den först posten så förstår du.

Jag får en procentuell bonus bara för att jag värvade dig/er.

Om du tjänar $10 så får jag alltså $2 av Nitroclicks, jag tar alltså inget från ditt konto.

Du kan göra likadant, det står en länk på sidan som du kan ge till dina kompisar. Vi bör dock pröva om det verkligen fungerar innan vi börjar sprida det här ordentligt.

Om 1-2 månader kommer jag upp i beloppet som behövs för utbetalning och först då kan vi få bevis på om det fungerar!

Tills vidare bör vi alltså ligga lågt med det här.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Läs den först posten så förstår du.

Jag får en procentuell bonus bara för att jag värvade dig/er.

Om du tjänar $10 så får jag alltså $2 av Nitroclicks, jag tar alltså inget från ditt konto.

Du kan göra likadant, det står en länk på sidan som du kan ge till dina kompisar. Vi bör dock pröva om det verkligen fungerar innan vi börjar sprida det här ordentligt.

Om 1-2 månader kommer jag upp i beloppet som behövs för utbetalning och först då kan vi få bevis på om det fungerar!

Tills vidare bör vi alltså ligga lågt med det här.

OK!! :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Läs den först posten så förstår du.

Jag får en procentuell bonus bara för att jag värvade dig/er.

Om du tjänar $10 så får jag alltså $2 av Nitroclicks, jag tar alltså inget från ditt konto.

Du kan göra likadant, det står en länk på sidan som du kan ge till dina kompisar. Vi bör dock pröva om det verkligen fungerar innan vi börjar sprida det här ordentligt.

Om 1-2 månader kommer jag upp i beloppet som behövs för utbetalning och först då kan vi få bevis på om det fungerar!

Tills vidare bör vi alltså ligga lågt med det här.

jag har sagt det till en kompis bara och han ska inte säga det till nån och han är även lite skeptisk.... men jag fattar inte vad dom ska göra för att vi inte ska får pengarna... när man kommit upp till typ 300 kanske det inte finns mer uppdrag, då kan man ju inte få mer pengar

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag har sagt det till en kompis bara och han ska inte säga det till nån och han är även lite skeptisk.... men jag fattar inte vad dom ska göra för att vi inte ska får pengarna... när man kommit upp till typ 300 kanske det inte finns mer uppdrag, då kan man ju inte få mer pengar

Vet hur det är, alla jag känner är lite skeptiska så jag är typ "försökskaninen". ;)

Eh, när jag klickar på Hultenius länk, så kommer följande meddelande:

"To use this site you must have cookies enabled and you are not allowed to use public proxy servers."

Jag vet inte hur man aktiverar cookies när man har XP och IE6 och 'public proxy servers' vart tillåter man dem?? :mellow:

Nu när jag har formaterat hårddisken så har jag inga problem med det som du beskriver men innan hade jag det.

Då löste jag det genom att gå in på Verktyg --> Internet-alternativ --> Sekretess och ändrade sekreteessnivån till "Låg".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hur mycket pengar är hultenius uppe i nu da?

och sen en liten hypotes:

Om jag, person X, reggar mig så tjänar jag 20$ och sen fortsätter med att göra uppdrag etc.

Sen kommer person Y (som på min begäran anmäler mig, person X, som den som hjälpte honom in. dvs att ja ska få 20% av vad han tjänar)

tjänar jag, person X, då 20% på dom 20$ som person Y får igenom att bli medlem eller tjänar man bara på det som person Y tjänar in genom att utföra uppdrag?

det var min fråga och sen. Är det så att "uppdragen" tar slut efter ett tag eller iaf blir otroligt mycket svårare att tjäna pengar på eller kan man fortsätta med att göra uppdrag där man tjänar 0.5-0.8$ konstant hela vägen upp till 500$?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hur mycket pengar är hultenius uppe i nu da?

och sen en liten hypotes:

Om jag, person X, reggar mig så tjänar jag 20$ och sen fortsätter med att göra uppdrag etc.

Sen kommer person Y (som på min begäran anmäler mig, person X, som den som hjälpte honom in. dvs att ja ska få 20% av vad han tjänar)

tjänar jag, person X, då 20% på dom 20$ som person Y får igenom att bli medlem eller tjänar man bara på det som person Y tjänar in genom att utföra uppdrag?

det var min fråga och sen. Är det så att "uppdragen" tar slut efter ett tag eller iaf blir otroligt mycket svårare att tjäna pengar på eller kan man fortsätta med att göra uppdrag där man tjänar 0.5-0.8$ konstant hela vägen upp till 500$?

Välkommen tillbaka :mellow:

Man får inga pengar för en person som registrerar sig men när han sedan tjänar pengar så får du 20% av honoms belopp av nitroclick. Vill bara vara noga med att påpeka att du inte tar pengar från den du värvade utan du får pengarna som en bonus av nitroclicks.

Du får ca 10 uppdrag om dagen med ett medelvärde på ca $3.

Sen när du kommer upp lika långt som jag (just nu $250) kommer du märka att antalet uppdrag avtar lite men man tjänar fortfarande ca $3 för varje uppdrag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

låter ju fin fint. man kanske borde ta och testa det nån da.

fast iofs, varför anstränga sig och försöka tjäna pengar när man kan sova eller ägna sig åt andra underbara sysselsättningar.

.... men när ja läser det igen. 3$ låter som ganska lättförtjänta pengar, beroende på hur ansträngande uppdragen är? ja menar, att sitta på en stol framför datorn måste ändå betracktas som ganska slappt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

låter ju fin fint. man kanske borde ta och testa det nån da.

fast iofs, varför anstränga sig och försöka tjäna pengar när man kan sova eller ägna sig åt andra underbara sysselsättningar.

.... men när ja läser det igen. 3$ låter som ganska lättförtjänta pengar, beroende på hur ansträngande uppdragen är? ja menar, att sitta på en stol framför datorn måste ändå betracktas som ganska slappt.

Ansträngande? Inte alls, behövs lite tid bara :mellow:

För mig tar varje uppdrag 2-3 min, men då är jag rätt van också. Internet Explorer's "Auto-fill-in" är i alla fall ett måste.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hmm jag ärr fortfarande rätt skeptiskt till det här behöver lite mer information hultan

Vad för information?

Skeptisk ska man vara men jag tror det kan fungera.

Jag skulle även kunna göra samma sak här på GTAsajten. Jag får 20kr/signup och av dom får ni 15kr/signup. På så sätt tjänar jag 5kr/signup och på ungefär samma sätt gör Nitroclicks.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hmm.. nåt e skumt. ja e på första uppdraget. de står att man måste göra två "mandatory tasks" o så okej tänker jag. Jag går in på första och de visar sig att man ska signa upp för Colombia House DVD... för det första så går det inte att göra det o för det andra, när jag nu, om jag lyckas med det, va e de för kod jag ska fylla i för att klara uppdraget.

ja känner mig ypperligt korkad.

och va menas med "The task reference is M-4630."

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej jag vet inte vad som menas med "The task reference is xxxx" men jag tror man ska använda det om länken inte fungerar eller om man måste ha hjälp med uppdraget. Gör det andra före annars så kanske du förstår lite bättre om hur man ska göra.

Space Hunter2001: Kan vara en bra idé, jag lovar att berätta <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...