Jump to content

Tjäna pengar!


Hultenius
 Share

Recommended Posts

Jag surfade förbi lite GTA-sidor och hittade en (kommer inte ihåg namnet) där det fanns en länk till Nitroclicks. Det stod att man lätt kunde tjäna pengar via detta företag så jag blev nyfiken och hoppade in på sidan...

Helt riktigt så kunde man tjäna stora pengar här!

Bara genom att registrera sig så får man 20$ (200kr) och sen får man mellan 0.5$ - 8$ för varje uppklarat uppdrag. Ett uppdrag kan gå ut på att gå in på ett företags hemsida och registrera sig som medlem där. Sedan finns det en kod på något ställe som man måste skriva in på ett ställe för att kvittera ut vinsten.

Det låter kanske otroligt lätt... och det är det med... men det verkar ändå seriöst. Pengarna får man ut när man har samlat ihop 500$ (5000kr) och de betals ut i "e-gold" som sedan lätt kan överföras till VISA kort mm. Definitivt värt att testa om man har lite tid över!

Man kan även tjäna pengar på att förvärva nya medlemmar, man kan få uppemot 20% av medlemmarnas vinster (medlemmarna får naturligvis 100%). Om det låter intressant så gå in på denna sida och registrera er (längst ner till vänster på sidan):

Tjäna pengar på Nitroclicks

Skapa en ny mailadress speciellt för erat nitroclicks-konto för annars kommer ni att bli mailbombade av spam efter några uppdrag ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 102
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

har du prövat det hultan?

Självklart! Jag håller på med det just nu! Har hittills 40$ (400kr).

Lättförtjänade pengar, muma!

Måste man ha ett kreditkort, kan man inte få pengarna på bankkonto eller check?

Jag tror det finns massor andra sätt att välja ibland.

Det är roligt att se pengarna bara falla in på kontot, hoppas bara att det är lätt att få ut dom sen, det skulle ju inte vara fy skam att få 5000:- efter någon månad ;)

Men självklart ska man ska vara lite kritisk oxå. Fast det är värt chansen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nja, skeptisk ska man alltid vara men jag hittade dessa citat på deras hemsida:

Where does this money come from?

We receive money from advertisers who advertise their products and services with us, so our income is in direct proportion to the number of members completing the assignments.

How long does your company exist?

Nitroclicks.com was started in September 2000.

Jag kollade upp domänen med WHOIS och det verkar se bra ut mot hur länge företaget har funnits.

  Domain Name: NITROCLICKS.COM

     Created on: 14-NOV-00

     Expires on: 14-NOV-03

Dessutom så hittade jag på sidan som jag fick tipset ifrån:

You need to be over 18 years of age. "YOU CAN SIGN UP UNDER YOUR DADS OR MOMS OR BROTERS NAME"-=IM ONLY 16=-And I Got One Check Already. ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Jag har hittills kommit upp i $230 (2300kr), alltså snart hälften upp till utbetalningen.

Jag skickade iväg ett mail till företaget om hur betalningen går till och lite sånt och fick ett pålitligt svar:

Hi Kristoffer,

New members get a whole lot of tasks that other members can't do anymore. You'll find that the earning potential settles down after a while. On average it takes an honest member, one who doesn't sign up multiple times for the same company, or who really goes by the rule to only sign up if one is interested in that company, around 9 months to make $500.00 with 1 or 2 referrals and someone without any referrals about 2 months longer.

This is of course still much better than getting excited about being paid $1.50 after 6 months with a paid to click e-mail program.

When you reach $500.00 a link is on your payment statistics page for you to click on to request payment.

Don't worry about the phone number, we know how to phone Sweden if necessary - the area code and number is all that's necessary. You can enter the country code if you like.

Kind regards,

Jane

Jag tror bara mer och mer på att detta verkligen fungerar men jag har märkt att det inte går lika snabbt att tjäna pengar längre. Som bäst kanske jag kan tjäna $10 om dagen.

Jag vill verkligen kolla upp om detta fungerar för om det skulle göra det kan GTAsajten växa ännu mer och eventuellt spara ihop ett kapital till en helt egen dedikerad högkvalitéts-server med fast uppkoppling på minst 1gb/s! Denna server skulle då sättas i bruk när GTA4 kommer ut (om det blir multiplayer) men det skulle behövas något års sparande först. Dessutom måste då alla (max 100) hjälpa till.

Men som det är nu så måste jag testa om det fungerar för om det gör det så är det nog inga problem att sätta igång hela cirkusen då vi har så många besökare! Jag skulle verkligen uppskatta om någon mer kunde anmäla sig till Nitroclicks och tjäna pengar, på så sätt kan allt detta påskyndas rejält och det är inte mycket arbete som behöver göras!

Gå in på följande länk och klicka på "Join us" längst ner till vänster.

Tjäna pengar på Nitroclicks

Om ni inte är 18 så använd era föräldrars namn eller fejka lite med eran egen ålder.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

vad gör jag om jag inte har nåt kontokort är det nån idé att börja då överhuvudtaget, man behöver ju inte skriva nåt kreditkorts nr eller så på registreringen, man har väl inget att förlora då

Nej man behöver inte upge något konto nummer så man har inget att förlora. När man fått ihop $500 så får man pengarna överförda till sitt e-gold konto och därifrån kan man välja bland många företag som kan betala ut pengarna.

Det lättaste sättet är narturligtvis att få pengarna via internetionella kontokort men jag hittade bland annat den här sidan där man kan få pengarna via post (check):

http://www.cashcards.net/exchange.asp?ID=54165

Jag har inte kollat runt så mycket men det borde inte vara alltför svårt att få ut pengarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...