Jump to content

Guild Wars 2


ZcruweN
 Share

Recommended Posts

Är det en story i GW också?! proph = ?

Storyn ÄR GW, man spelar inte GW för att levla, man spelar det för att det har en underbar story som berättas på ett underbart bra sätt.

GW kan vara ett av de härligaste spelen jag spelat storymässigt och quest-mässigt sett. Det är inte många spel som man aldrig blir trött på under sin speltid. De flesta RPG-spel eller MMO-spel brister rätt mycket då de har tråkigt långa grind-tider. Men i GW blir man aldrig trött på det, kanske för att det bara finns 20 levels (På de spel jag spelat) men också för att det finns quests att göra precis, precis hela tiden om man gör alla sidequests som inte har med storyn att göra. Man kan spela i 500 timmar och man har ändå inte hunnit göra alla quests känns det som.

Fan, nu blev jag svinsugen på att installera mina GW-spel och lira lite igen. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 11 months later...

Dunder bump

ArenaNet is proud and honored to announce that Guild Wars 2 has been awarded Best Online Game of gamescom 2010! We're honored and delighted to receive this award. ArenaNet staff in the studio are playing the online hands-on demo of the game with the fans at the booth in gamescom, while members of staff on the show floor are helping players out and answering their questions. We'd like to thank our gamescom collaborators, Razer, Alienware, nVidia, Flashpoint and Intel, and to send a special thanks to our fans in Cologne and all over the world!

Det verkar lovande inför releasen!

För dom intresserade

Redigerad av ZcruweN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

En sak jag funderar över är att spelet kan bli alldeles för lätt om alla förväntas kunna klara av events med x antal randoms. De flesta MMO-spelare är värdelösa, och det känns som att spelet kommer att anpassas efter dem vilket förstör upplevelsen.

Som han sa i videon. Du kan välja om du vill vara med på eventet eller inte, kommer den där draken och squishar sönder precis allting i sin väg kan du helt enkelt bara dra därifrån till nått annat ställe och skita i han, om du däremot bestämmer dig för att slåss mot den så kommer du bli belönad med Karma istället för awesome sauce imba cool saker direkt från bossen!

Dessutom så verkar det där vara ett rätt svårt event och det kommer säkert komma flera mindre events i spelet som du kan klara av helt själv!

Det där är bara ett av många (jag har hittils sett två events, kolla videon i posten ovanför för att se det första) så det är ju bara att vänta och se med det hela! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som han sa i videon. Du kan välja om du vill vara med på eventet eller inte, kommer den där draken och squishar sönder precis allting i sin väg kan du helt enkelt bara dra därifrån till nått annat ställe och skita i han, om du däremot bestämmer dig för att slåss mot den så kommer du bli belönad med Karma istället för awesome sauce imba cool saker direkt från bossen!

Dessutom så verkar det där vara ett rätt svårt event och det kommer säkert komma flera mindre events i spelet som du kan klara av helt själv!

Det där är bara ett av många (jag har hittils sett två events, kolla videon i posten ovanför för att se det första) så det är ju bara att vänta och se med det hela! :)

Fast han sa ju i videon att man inte behöver organisera sig för att göra events, då fick jag känslan av att det skulle bli som i Warhammer online t.ex. där det är omöjligt att förlora i pve.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fast han sa ju i videon att man inte behöver organisera sig för att göra events, då fick jag känslan av att det skulle bli som i Warhammer online t.ex. där det är omöjligt att förlora i pve.

Det jag tror menades var att, du behöver inte organisera alla members som gör eventet. Du behöver ingen tank, du behöver ingen dps, du behöver ingen healer. Alla kan göra det.

Är det för oorganiserat så förlorar man eventet!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 10 months later...

Bump bump.

Även

http://www.guildwars2.com/en/the-game/professions/

Bara en profession kvar att avslöja, release datum har jag inte hört något om ännu, dom säger även i sin FAQ

When is Guild Wars 2 going to be released?

When it's finished. Guild Wars 2 is the largest project ArenaNet® has ever undertaken, and we want to make sure we take the time to do it right.

Det här är nog det första spelet jag någonsin har hypat såhär mycket över. Kan knappt bärga mig tills jag får spelet i mina händer och startar upp för första gången!

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

Good Guy Arena-net

Starting April 10, players can secure their Guild Wars 2 Limited Collector's Edition, Digital Edition, or Digital Deluxe copy by pre-purchasing the entire game at buy.guildwars2.com or at select retailers. Players who pre-purchase any edition will have guaranteed entry into all beta weekend events, three-day headstart access to the final game, and Hero's Band in-game item. Learn more about our pre-purchase program and our incredible Collector's Edition

Collectors verkar lovande också

https://buy.guildwars2.com/collectors-edition

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...