Jump to content

Bil per SMS?


tonkow
 Share

Recommended Posts

Tror Brucie kommer ringa eller skicka mail och fråga om du vill jobba lite extra, så ger han ditt nummer till någon snubbe, Steve tror jag han hette, så kommer han skicka MMS till dig och be dig hämta upp olika bilar, det kommer bara stå i vilket område bilarna finns och dom är inte utmärkta på kartan.

Men han betalar bättre än Brucie.

Kommer faktiskt inte ihåg när man fick det erbjudandet, men jag hade vart på andra ön ett bra tag iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror Brucie kommer ringa eller skicka mail och fråga om du vill jobba lite extra, så ger han ditt nummer till någon snubbe, Steve tror jag han hette, så kommer han skicka MMS till dig och be dig hämta upp olika bilar, det kommer bara stå i vilket område bilarna finns och dom är inte utmärkta på kartan.

Men han betalar bättre än Brucie.

Kommer faktiskt inte ihåg när man fick det erbjudandet, men jag hade vart på andra ön ett bra tag iaf.

Okaay "/

Asså, jag har ju klarat spelet, och jag har faktiskt minne av vad du säger. Men Steve finns inte i min telefon eller i min mail. Fan

Vad gör man då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:P

Gehhhhh sorry :P

Okaay "/

Asså, jag har ju klarat spelet, och jag har faktiskt minne av vad du säger. Men Steve finns inte i min telefon eller i min mail. Fan

Vad gör man då?

Kolla igenom dina sms, han skickade som sagt mms, när du hämtat en bil skickar han ett nytt mms, den första bilen står vid en restaurang vid Grand Easton Station och är en jeepaktig bil av något märke, Rembly eller vad den heter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har fått ett sms av stevie och har hämtat den, men när jag sätter mig i bilen kommer det typ upp en ruta, Youve found the car for Stevie, sedan händer inget mer.

Ska man inte åka till något ställe och lämna bilen?

Finns ett garage i Bohan i området Chase Point.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...