Jump to content

Svåraste uppdraget


Tryd3r
 Share

Recommended Posts

Ett uppdrag på 3:an när man skulle åka runt och ha sönder ställen där dom sålde kaffe eller nåt, klarade aldrig det ^_^

Espresso-2-Go heter det ;)

Hatar det uppdraget, klarade aldrig som liten, var tvungen och klara av GTA 3 förra månaden och det var första gången jag klara Espresso-2-go. :D

Fast det absolut svåraste uppdraget jag har spelat är det i GTA3 (som man som tur var inte behövde klara för att kirra storyn! :D ) där man får en Patriot och ska åka runt och samla ihop sex wanted-stjärnor. Det klarade jag aldrig.

Det är en Enforcer man kör(?) :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Glöm för guds skull inte bort Unfriendly Competition. Maken till svårt uppdrag det var.

Jag kollade på GTAmissions vilket uppdrag det var, och visst har du rätt, det var ganska svårt. Jag vill minnas att det tog mig 5-6 försök innan jag klarade det.

Det är en Enforcer man kör(?) :P

Ja, det är en Enforcer. Det går ut på att man från början har sex wanted-stjärnor, och ska köra runt i ett par minuter tills man förlorar dem. Man ska inte samla ihop nånting alls... ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Svåraste uppdraget i GTA III var för mig Big 'N Veiny! Den j*vla bilen välte ju hela tiden eller blev sönderskjuten av maffian... ^_^

I Vice City var nog det svåraste uppdraget G-spotlight tills jag kom på ett smart och lätt sätt att klara av det. :P

I San Andreas vet jag inte riktigt, men jag vill minnas att Free Fall var redigt svårt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I Vice City var nog det svåraste uppdraget G-spotlight tills jag kom på ett smart och lätt sätt att klara av det. :P

Hur gjorde du? Om du använde en helikopter var det inte särskilt smart, för det finns tre Unique Stunt Jumps i det uppdraget då du hoppar från tak till tak. Alltså blir det svårare att få 100% om du inte utför det med PCJ'n. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Svåraste uppdraget i GTA III var för mig Big 'N Veiny! Den j*vla bilen välte ju hela tiden eller blev sönderskjuten av maffian... :)

I Vice City var nog det svåraste uppdraget G-spotlight tills jag kom på ett smart och lätt sätt att klara av det. :confused:

I San Andreas vet jag inte riktigt, men jag vill minnas att Free Fall var redigt svårt.

Big N' Veiny? Den svåra saken för mig var att bilen vältes hela tiden, men om du gör det tidig i spelet med Mafia uppdragen då finns det ingen som skjuter din bil med shotgun, bara Triads.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Många uppdrag har frustrerat mig, men bara ett har fått mig att vråla rakt ut, och det var i san andreas. Det där i san fierro där man skulle döda en pimp, försvara ett luder och sen jaga och drive-by:a en präst i en limo. Egentligen inte särskilt svårt, men jag misslyckades flera gånger på sista momentet av rena skitsaker, bilen välte osv.

Blev så förbannad på typ 3:e försöket att jag vrålade rakt ut och slog sönder en ljusstake <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

I GTA3 var Espresso-2-go en riktig pina, men när jag tog upp spelet flera år efter att jag slutat spela så klarade jag det. Minns även att Bomb Da Base också var jäkligt svår, men så var man ju en liten unge när man spelade det på den tiden. EDIT: Kom på att Kingdom Come eller vad det hette var vansinningt svårt också

I GTA VC kan jag inte komma på nån svår, möjligtvis uppdraget där man ska

sno

en

båt

åt

Diaz

Sen i San Andreas minns jag hur jävla svårt uppdraget åt

Zero

där man

flyger modellflygplan

och ska

skjuta sönder skåpbilar

var.

I GTA VCS var det enda uppdraget jag fick problem på det där man ska

döda Mendez

, men sen kom jag på att

en shotgun

fixar biffen ;)

Spoilertaggade för säkerhets skull, annars kommer väl nån och gnäller om det

Redigerad av Valle-Ball
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Flygskolan i SA, det fjärde uppdraget i flygskolan satt jag säkert 15 timmar med. De andra uppdragen i flygskolan var relativt enkla tog bara 1-2 timmar att klara. :naughty:

Alla uppdrag i IV är löjligt lätta och man klara de flesta uppdragen på 1-3 försöket. Det sista uppdraget var dock en svår nöt att knäcka, det tog antagligen 2-3 timmar innan jag klarade det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...