Jump to content

A revenger's tragedy *SPOILERS*


Vice.
 Share

Recommended Posts

GAAAH!!!

Så sur så jag vill slå sönder min tv!!!

Har suttit i TRE j*vla timmar nu! Helt sjukt svårt, hinner nästan ALDRIG bort till båten...

Och när jag väl gör det så har jag för lite liv när jag komemr till statyn.

Så upprörd jag är!!!!

Tips?

:) :) :D :D :huh::o:):(

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GAAAH!!!

Så sur så jag vill slå sönder min tv!!!

Har suttit i TRE j*vla timmar nu! Helt sjukt svårt, hinner nästan ALDRIG bort till båten...

Och när jag väl gör det så har jag för lite liv när jag komemr till statyn.

Så upprörd jag är!!!!

Tips?

:) :) :D :D :huh::o:):(

Spela defensivt. Köp väst/Fullt i skott innan uppdraget. Rusa inte fram.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tryck fram högerspaken så studsar inte båten lika mycket.

Satte *SPOILERS* i titeln eftersom det är sista uppdraget.

Tack.

körde på ditt tips men fick ändå göra om det x grr...

Underligt hur vissa uppdrag är svåra för vissa men lätta för andra...=/ Menar att detta var det först riktigt svåra uppdraget för mig. Tog runt 3 timmar, ><

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack.

körde på ditt tips men fick ändå göra om det x grr...

Underligt hur vissa uppdrag är svåra för vissa men lätta för andra...=/ Menar att detta var det först riktigt svåra uppdraget för mig. Tog runt 3 timmar, ><

Gah, det var ju vänsterspaken jag tänkte och menade, och ändå skriver jag höger! :confused: Testa skillnaden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I början så följer du ju bara efter bilen. När skjutardelen kommer kör du försiktigt och går inte framåt förens att du vet att parkeringen eller något av rummen är tömda på fiender. Ha inte för bråttom när du ska i båten, då de skjuter dig med en RPG om de fortfarande är tillräckligt nära. Ute på vattnet kör du full gas och försöker svänga så lite som möjligt. Vad det gäller Hapiness Island: skit i alla fiender och rusha bara rätt igenom dem tills du är ikapp Mikahil, men spring inte heller igenom klungor av fiender.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det bara jag som blev så besviken på händelserna efter att man valde the good side av "Make your decision...", att man väljer att börja om några uppdrag bak och blåsa skallen av honom?

Säg inte hur det går då, och inte ens i spoilertags eftersom jag bara läser dem ändå :P

Kooomigeeen, spoiler skriv det till mig ;):P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det bara jag som blev så besviken på händelserna efter att man valde the good side av "Make your decision...", att man väljer att börja om några uppdrag bak och blåsa skallen av honom?

Säg inte hur det går då, och inte ens i spoilertags eftersom jag bara läser dem ändå :P

Jag gjorde också det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kooomigeeen, spoiler skriv det till mig :):P

Okej. Megaspoiler om de två-tre sista uppdragen kommer här.

Väljer man att vara "the good guy" och

ta Romans råd och göra affären som ger pengar istället för att skjuta Dimitri, så verkar allt vara frid och fröjd på bröllopet ända tills nån dyker upp och "hälsar från Dimitri" med pistol. Niko brottar ner yrkesmördaren men en kula träffar Roman, som dör.

Sista uppdraget blir då att

döda Dimitri, vilket jag funderade på att göra från första början men ångrade mig pga Romans vädjande.

;)

Ett slut jag inte gillar, så jag kör om ett antal uppdrag bak bara för att ändra på historien. Jag vet redan ungefär vad som kommer hända - men inte exakt, så säg inget. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är en fråga om hur duktig man är, Noobie.

Ja, exakt. Det är skumt att man kan vara bra på så olika saker menar jag.

Jag hade alltså sjuka problem med det här uppdraget, satt säkert runt tre timmar.

Sen har andra skrivit om uppdrag som jag tyckt varit superenkla. =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej. Megaspoiler om de två-tre sista uppdragen kommer här.

Väljer man att vara "the good guy" och

ta Romans råd och göra affären som ger pengar istället för att skjuta Dimitri, så verkar allt vara frid och fröjd på bröllopet ända tills nån dyker upp och "hälsar från Dimitri" med pistol. Niko brottar ner yrkesmördaren men en kula träffar Roman, som dör.

Sista uppdraget blir då att

döda Dimitri, vilket jag funderade på att göra från första början men ångrade mig pga Romans vädjande.

:(

Ett slut jag inte gillar, så jag kör om ett antal uppdrag bak bara för att ändra på historien. Jag vet redan ungefär vad som kommer hända - men inte exakt, så säg inget. :naughty:

NAEJ! Jag som sparade innan A Revenger's Tragedy, jag visste inte att Make Your Decision påverkade det sista uppdraget! :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...