Jump to content

Mobilen


Wallsten82
 Share

Recommended Posts

Hur vet man från vilka sidor man kan tanka ner signaler? Finns det någon sida på ingame internet med massa länkar?

Du kommer bli mailad en länk till sidan som har alla teman och ringsignaler.

@kompis: HDMI och komponent (RGB) är dom två som ger bra och högupplöst bild. Scart(Multi AV) ger inte lika bra bild. Antagligen är sladden Multi AV (VitRödGul) eller komponent (RödGrönBlå), då HDMI inte brukar vara med som standard. Har du tur är det komponent och då kan du få en högupplöst bild. Är det Multi AV kommer du inte ha den "ultimata" bilden. Köp en HDMI/komponentsladd om du inte har en och om TV'm stödjer det isf.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur vet man från vilka sidor man kan tanka ner signaler? Finns det någon sida på ingame internet med massa länkar?

Dude.

Nej, inga alls. Däremot finns ett antal mp3-signaler att tanka från www.luxuryringtones.net (ingame-internet), och alla är ifrån Liberty City Stories soundtrack (Head Radio).

Det finns bara en sida för sånt, btw. Själv har jag sprunk-tema och ett tag hade jag "gammal kärring bryter höftbenet" som ringsignal, sen när jag tyckte den var töntig testade jag "lesbiskt par", men den blev lite jobbig. Nu har jag gått tillbaka till den ursprungliga, alla andra är så jobbiga i längden. "Pager" är inte så dum annars, det är ju GTA III-låten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Antingen kör du HDMI, AV Multi RCA eller Komponentvideo.

HDMI ska in i HDMI-uttag eller kopplas genom en DVI-port om TV'n saknar HDMI-uttag. HDMI stödjer dom större bildformaten.

AV Multi kopplas till en SCART-adapter eller direkt in i TV'n om den har RCA-uttag. stödjer inte större bildformat.

Komponent ska kopplas direkt till TV'n. Koppas till RGB uttagen om TV'n har det. Stödjer större bildformat.

Det jag har hängande löst ser mest ut som AV Multi.

Min flickvän (som kopplar sånt då hon har tålamodet) säger att det redan är sladdar kopplade till en scart adapter.

Jag fattar nada.

Du kommer bli mailad en länk till sidan som har alla teman och ringsignaler.

@kompis: HDMI och komponent (RGB) är dom två som ger bra och högupplöst bild. Scart(Multi AV) ger inte lika bra bild. Antagligen är sladden Multi AV (VitRödGul) eller komponent (RödGrönBlå), då HDMI inte brukar vara med som standard. Har du tur är det komponent och då kan du få en högupplöst bild. Är det Multi AV kommer du inte ha den "ultimata" bilden. Köp en HDMI/komponentsladd om du inte har en och om TV'm stödjer det isf.

Då måste det vara en komponent för den är rödgrönblå.

Var fan ska den kopplas in egentligen??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...